pitäis olla onnellinen että sai töitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
Edes 3 kuukaudeksi. Tulot nousee noin 355€. Jeejee.... Työttömänä 1007€/kk tähän on laskettu mukaan lapsilisät. töis tulot nettona 1731€/kk tähän laskettu mukaan lapsilisät. Tuosta ku sitte maksaa bensakulut ja lasten hoito maksut jäljelle jää joku 1355€. ja miehen korkean palkan takia paukahtaa täysi hoitomaksu. Mies on niin pihi ettei suostu edes puoliks laittaa hoitomaksua. :|

Mutta nojoo jeeeeee mä sain töitä pitkän työttömyyden jälkeen :) :) :)

siis miten mies ei suostu puoliksi laittamaan hoitomaksua? kai ne hänenkin lapsia ovat? millä verukkeella teillä menee lasten hoitomaksut juuri sinun palkastasi? jos et maksa hoitomaksua niin jääkö mies sitten kotiin lasten kanssa?

Onhan ne ihan miehen lapsia biologisestikin.

Meinas laittaa ne hoitoon 80v mummollensa. :O

Tai sitten mun pitää maksaa täysi hoitomaksu. Hän ku maksaa kaikki asumiseen liittyvät kulut.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;29234825:
Eli sulla ei ole asumiskustannuksia? No eikös siinä tapauksessa ole ihan reilua, että sinä maksat päivähoitomaksut vai?

ei ole asumiskustannuksia kun mies ei halunnut mua osalliseksi siihen. Eli ei asumiskustannuksia mutta en myöskään omista asuntoa.

Jotenkin vaan olisin ehkä toivonut että se olis vähän tullu vastaan ja välillä antanut minunkin vähän saada säästettyä. Miehen takia me tänne muutettiin ja sen muuton takia olin vailla töitä pitkään.

mun mielestäkuulostaa aika hassulta ja erikoiselta tuo tiloanne.. jos kerran on yhteisiä lapsia ja tarkoitus on olla sen kumppanin kanssa loppuelämä, niin miksi erilliset rahat? eikö tarkoitus kuitenkin ole sitä yhteistä taloutta rakentaa ja pitää yhdessä? ymmärrän jos on omaisuutta tai perintöä ollut ennen parisuhteen alkua, että se rajataan toiselta pois, mutta jos siis yhdessä muutetaan johonkin asumaan, niin miksi ei yhdessä sitten omisteta?

aapee, toki voi ajatella, että mies maksaa sitten osansa siitä päivähoitomaksusta sillä, että sinun ei tarvitse asumiskuluja maksella, se on kuitenkin iso säästö :)

Tuli vaan mieleen,että eron koittaessa miehellä on koti kun on yksin "joutunut" sen maksamaan..helppo todistaa kuiteilla ettei ap ole maksanut latiakaan asumiskuluista.

ei ole asumiskustannuksia kun mies ei halunnut mua osalliseksi siihen. Eli ei asumiskustannuksia mutta en myöskään omista asuntoa.

Jotenkin vaan olisin ehkä toivonut että se olis vähän tullu vastaan ja välillä antanut minunkin vähän saada säästettyä. Miehen takia me tänne muutettiin ja sen muuton takia olin vailla töitä pitkään.

Tuossa tapauksessa mies sitten maksaa omaa asuntoaan, mutta silti jakaa loput kulut puoliksi.

Kyllä ärsyttää joskus monien puolesta nämä raha-asiat.

Yhteistyössä