pitäskö vauva tekoa lykätä....??

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
mies joutumassa selkäleikkaukseen, mikä tuli ihan yllätyksenä. lasta ollaan yritetty puolvuotta. nyt jäätiin miettimään pitäskö lapsen tekoa lykätä... ei tietoa millon mies joutuu leikkaukseen... mietin vaan omaa jaksamista... mies kuitenkin pitkään kipeenä leikkauksen jälkeen.

entä jos olen sillon raskaana.... miten jaksan..... onko jollain ollu vastaavaa tilannetta??? miten ratkaisitte asian????

oon kyl miettiny et kannattaako jokaiseen vastoinkäymisen takia lapsen tekoa hylätä... eihän me sit saada ikinä toista lasta.... miehellä kova vauvvakuume niinkun mullakin....

HannaG
hmm...miettiliääksi vetää...itsellä hieman eri tilanne,lapsettomuushoidot aluillaan,mutta jos kova vauvakuume molemmilla,niin ehkä jatkaisin yrittämistä. Totta,vie selkäleikkauksesta toipuminen oman aikansa,mutta jos kävisi hyvä säkä ,että miehesi pääsisi leikkaukseen jo vaikka syksyn aikana,niin sitten kun vauveli tulisi maailmaan,ehkä vaikka ensi kesänä,olisi mieskin jo hyvässä kunnossa. Tää on vain mun mietintää...:)

koppis
Meillä on mies niin kiireinen tapaus, että minä sitä vauvaa kannan lähes 24 h/vrk :) Ihan hyvä isukki meillä on, mutta nyt kun on rakennusrumba tässä vielä, niin harmittavan vähän ehtii kyllä vauvan kanssa olla.

koppis
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Meillä on mies niin kiireinen tapaus, että minä sitä vauvaa kannan lähes 24 h/vrk :) Ihan hyvä isukki meillä on, mutta nyt kun on rakennusrumba tässä vielä, niin harmittavan vähän ehtii kyllä vauvan kanssa olla.
Niin, ja ainakin itse pystyin raskauasikana tekemään kyllä hommat niin, että en välttämättä miehen apua tarvinnut juuri missään, mutta eihän sitä koskaan tiedä millainen raskaus kohdalle sattuu.

Yhteistyössä