En jaksais puhuu mut eiks täällä joskus ollu jotain chattilinjaa mihin jengi meni töihinAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Noooh, miten ois joku seksilinjan läähättäjä? :xmas:
No joo, seki on. Mie ko olin vielä aktiivisesti työelämässä niin tykkäsin tehä nimenomaan yövuoroja, sairaanhoitaja olen... Vaikka ne yöt oli monesti rankempia ko päivät, sielä missä töissä olin, mut ko muutenki olen yöeläjä, jotenki sitä vaan oli jaksavampi ja tehokkaampi aina yöaikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:on niitä muitakin kun läähättäjiä jotka voi yötyötä tehdä, mä mm. hoitsuna valvon yövuoroa =D
Oon monesti miettiny mutten kestä verta enkä haavoja enkä eritteitä muutenkaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Mim:Kouluttaudu hoitoalalle niin saat tehdä öitä
Joo osuva nimi on tähän narinaanAlkuperäinen kirjoittaja Maailman Kaunein Nainen:No VanHelsing, eikös ne vampyyrit öisin temmellä?
No enpä ole noihin mihinkään törmännyt vielä, mutta kerron heti kun asia muuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Oon monesti miettiny mutten kestä verta enkä haavoja enkä eritteitä muutenkaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Mim:Kouluttaudu hoitoalalle niin saat tehdä öitä
Sitäpä minä mietin, että joko olet jahdannut vampyyri-parat liian vähiin kun lisätöitä öiksi etsit?Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Joo osuva nimi on tähän narinaanAlkuperäinen kirjoittaja Maailman Kaunein Nainen:No VanHelsing, eikös ne vampyyrit öisin temmellä?
Etkö mihinkään noista?? Millasta hommaa teet?Alkuperäinen kirjoittaja .:No enpä ole noihin mihinkään törmännyt vielä, mutta kerron heti kun asia muuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Oon monesti miettiny mutten kestä verta enkä haavoja enkä eritteitä muutenkaan :|Alkuperäinen kirjoittaja Mim:Kouluttaudu hoitoalalle niin saat tehdä öitä
T: Hoitsu
Mie oon niin nynny ettei musta oo slayeriksi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Maailman Kaunein Nainen:Sitäpä minä mietin, että joko olet jahdannut vampyyri-parat liian vähiin kun lisätöitä öiksi etsit?Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Joo osuva nimi on tähän narinaanAlkuperäinen kirjoittaja Maailman Kaunein Nainen:No VanHelsing, eikös ne vampyyrit öisin temmellä?
Etkö mihinkään noista?? Millasta hommaa teet?[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:T: Hoitsu