pitäiskö nyt sitten..

Adalmina
Tässä myös yksi ns. "teiniäiti".. :)
Ikää 18 ja ensimmäistä odotan viikoilla 34 + 0 tai 35 + 1 ja lähtö saattaa tulla hetkenä minä hyvänsä, kohdunsuun tilanne on sellainen.. :\|
 
Sarah84
no juu, täytyy munkin tänne alle kakskymppisiin tunnustautua, mutta kohta saankin siirtyä toiseen "lohkoon"...

tyttö on puolivuotias...

niin ja inhoan teiniäiti sanaa, itse en ainakaan tunne itseäni teiniäitiksi vaikka 19 olin ku tyttö synty (olen edelleen). muutkin luulevat yleensä 25 vuotiaiksi. onkohan mulla ryppyjä vai mistä johtuu... :D
 
kasvoiltaan teini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 22:22 Sarah84 kirjoitti:
no juu, täytyy munkin tänne alle kakskymppisiin tunnustautua, mutta kohta saankin siirtyä toiseen "lohkoon"...

tyttö on puolivuotias...

niin ja inhoan teiniäiti sanaa, itse en ainakaan tunne itseäni teiniäitiksi vaikka 19 olin ku tyttö synty (olen edelleen). muutkin luulevat yleensä 25 vuotiaiksi. onkohan mulla ryppyjä vai mistä johtuu... :D
Hei, mä oon pian 26v. ja mua luullaan aina teiniäidiks eli reilusti alle 20v.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Äiti19
Hei täällä vielä yksio äiti 19v ja tyttö on 4kk, enkä kyllä tunne itseäni mitenkään "teini" äidiksi niinkuin ei kukaan teistä.. ja oma päätöshän se on milloin lapset tehdään!! ( tyytyväinen päätökseensä) :D
 
täällä myös kuin yksi onnellinen "teiniäippä".
Elikkäs mulla on puoli vuotias tyttö.
Itse täytin 17 25.3 ja tyttö synty tasan viikon pääsä aprillipäivänä.
Hyvin on menny ihmisten törkeistä kommenteista ja asenteista huolimatta.. :wave:
 
minttu86

Jossain keskustelupalstalla luki jotenni silleen että kuka hullu haluis pilata elämänsä ennen ku on 25-30v. Tuo kirjotus pisti pikkusen vihaksi.. Mä oon ite 18 ja tyttö on 2kk, eikä ainakaan mun elämää oo menny pilalle!!
 
äiti81
No moi vaan kaikille "teiniäideille" ja vieläpä tasapuolisesti!On kyllä samanlaisii kokemuksii ku tällä aidillä joka oli 26vee...Oon äiti kahdelle mukulalle ja aina ollu totinen "teiniäiti" vaik olin 20 ku ekan tein... :LOL: Kun on pieni kokonen nii kaikki luulee jotain 14 vee... \|O mut hyvin menee ja ku on lapset tehny nuorena nii tajuupahan jotain mitä ne sit murkku iässä sanoo... :) ja synnytys menee paremmin...ja paikat palautuu paremmin...ja jaksaa yöllä nousta paremmin... :hug: Tsemppiä teille "teiniäitit" ja jaksamisia :flower:
 

Yhteistyössä