kun musta ei koskaan tullut taitelijaa, niin jos kannustaisin lasta sille uralle
Hänellä kun tuntuu olevan lahjoja siihen suuntaan.
:saint:
:saint:
Ei mun mieskään ole toteuttanut. Ei silloinkaan kun osti puoli vuotiaalle tytölle autoradan joululahjaksi, vaikka emme edes viettäneet joulua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en ainakaan elä omia unelmiani lapsen kautta. En varsinkaan elänyt silloin kun ostin sille ponin 5v-lahjaksi...:xmas:
Mun faija teki melkein saman, kauko-ohjattava auto. Meillä vietettiinkin joulua, mä vaan vietin osan sängyn alla kun pelkäsin kuulemma sitä autoa niin sairaasti.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ei mun mieskään ole toteuttanut. Ei silloinkaan kun osti puoli vuotiaalle tytölle autoradan joululahjaksi, vaikka emme edes viettäneet joulua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en ainakaan elä omia unelmiani lapsen kautta. En varsinkaan elänyt silloin kun ostin sille ponin 5v-lahjaksi...:xmas:
Mun faija TEKI saman. Siis osti sisarelleni 1v joululahjaksi autoradan. Jonka hajotti naapurin miehen kanssa ajellessa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mun faija teki melkein saman, kauko-ohjattava auto. Meillä vietettiinkin joulua, mä vaan vietin osan sängyn alla kun pelkäsin kuulemma sitä autoa niin sairaasti.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ei mun mieskään ole toteuttanut. Ei silloinkaan kun osti puoli vuotiaalle tytölle autoradan joululahjaksi, vaikka emme edes viettäneet joulua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en ainakaan elä omia unelmiani lapsen kautta. En varsinkaan elänyt silloin kun ostin sille ponin 5v-lahjaksi...:xmas:
Lopulta mutsi kielsi faijalta sillä autolla leikkimisen![]()
Mutta se oli sentään periaatteessa harmiton.
Mua on pariin kertaan hiukan ottanut ohimoon, kun olen juossut sen karanneen ponin perässä tuolla pitkin kyliä, soitellut naapurit ja poliisit, että onko kukaan nähnyt... Ja sitten pyydellyt anteeksi ja kysellyt, olenko jotain velkaa kun se on löytynyt jonkun pihasta tai keskeltä paikallisen moottorikerhon umpihankirallia :kieh:
On se silti kuitenkin ihan kiva poni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mun faija TEKI saman. Siis osti sisarelleni 1v joululahjaksi autoradan. Jonka hajotti naapurin miehen kanssa ajellessa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mun faija teki melkein saman, kauko-ohjattava auto. Meillä vietettiinkin joulua, mä vaan vietin osan sängyn alla kun pelkäsin kuulemma sitä autoa niin sairaasti.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ei mun mieskään ole toteuttanut. Ei silloinkaan kun osti puoli vuotiaalle tytölle autoradan joululahjaksi, vaikka emme edes viettäneet joulua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en ainakaan elä omia unelmiani lapsen kautta. En varsinkaan elänyt silloin kun ostin sille ponin 5v-lahjaksi...:xmas:
Lopulta mutsi kielsi faijalta sillä autolla leikkimisen![]()
Mutta se oli sentään periaatteessa harmiton.
Mua on pariin kertaan hiukan ottanut ohimoon, kun olen juossut sen karanneen ponin perässä tuolla pitkin kyliä, soitellut naapurit ja poliisit, että onko kukaan nähnyt... Ja sitten pyydellyt anteeksi ja kysellyt, olenko jotain velkaa kun se on löytynyt jonkun pihasta tai keskeltä paikallisen moottorikerhon umpihankirallia :kieh:
On se silti kuitenkin ihan kiva poni![]()
Ai sä ostit OIKEAN poninJostain syystä mä ajattelin että leikki ponin :ashamed: En tiedä miksi, ei kai vaan aivot toimi täysillä....
Mikään ei lapsille riitäAlkuperäinen kirjoittaja meah:Mutta eipähän pääse tytöt vinkumaan, ettei olisi ollut omaa ponia.
Sen sijaan tuo vinkuu mm. hamsteria, koska sitä meillä ei (vielä ainakaan) ole. :xmas:
Ai hitto mähän voin alkaa rahastaan lapsellaniAlkuperäinen kirjoittaja Pölö:MUn tyttö myi taas yhden teoksen....500e tienas taas....paljoa enempää ei voi pyytää kun ei ole vielä oikea taiteilija
Ei riitä ei.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mikään ei lapsille riitäAlkuperäinen kirjoittaja meah:Mutta eipähän pääse tytöt vinkumaan, ettei olisi ollut omaa ponia.
Sen sijaan tuo vinkuu mm. hamsteria, koska sitä meillä ei (vielä ainakaan) ole. :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ei riitä ei.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mikään ei lapsille riitäAlkuperäinen kirjoittaja meah:Mutta eipähän pääse tytöt vinkumaan, ettei olisi ollut omaa ponia.
Sen sijaan tuo vinkuu mm. hamsteria, koska sitä meillä ei (vielä ainakaan) ole. :xmas:![]()
Mutta se voi sitten ostaa aikanaan omilleen hamsterin, ja tilittää katkerana mammapalstalla, kuinka lapsuuskodissa oli vaan kani, kissa, koira, 2 kanaa, kukko, poni ja hevonen, eikä koskaan yhtään hamsteria...:kieh:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel