Kuuman kesän jälkeen sitä vieläkin keikkuu nakupellenä kotioloissa. Nythän on syksy. Pitäisi kai jotain verhoa aamuisin päällensä vetää kun aamuaskareihin alkaa. Yöt ovat vuosia menneet nakuna, mutta päivä vaatisi verhoilua. Paitsi siis kesä, -ja kotioloissa.
Olen töissä, mutta olen iltauninen ja herään ajoissa. Siksi ehdin aamuaskaroida nakuna. Nämä kommentinpätkät laadin pikapikaa ihan työajalla (mikä nyt ei ole oiken korrektia, mutta niin ne muutkin).Mene töihin, sujuu pukeutuminenkin rutiinilla ja yhteiskunta kiittää.
Olen huomannut, että jos vilunvärähdys tulee, niin auttaa kun nappaa kaapista pipon päähänsä, niin taas sujuu nakuilu. Sapaa harrastaa tuo perässä haahuilija myös. Jos sattuu muita kotona olemaan, niin silloin ainakin kylpytakki on hyväksi.ihanko oikeesti te osaatte olla nakuna kotona. vaikka on millainen helle, niin kyllä mulla joku verho pitää yllä olla, vaikka sitten pikinit jos ei muuta
Niin. Tuolit on "leimattu" huulten ja ryppyreikien hikisillä kuvilla..Etkö käytä edes alkkareita? Eihän ne tunnu kuumalta. Mietin että miten voit istua vaikka aamukahville tuoliin?
En ole ap, mutta keikun minäkin aamut ja illatkin nakuna. Pyyhe voi olla keittiön tuolilla, mutta ei minulla pillu eikä perse valu mitään ylimääräistä, että hyvin menee.Etkö käytä edes alkkareita? Eihän ne tunnu kuumalta. Mietin että miten voit istua vaikka aamukahville tuoliin?
aina siitä pieni tuhru jää. täysin kuiva pimppi ei koskaan ole...En ole ap, mutta keikun minäkin aamut ja illatkin nakuna. Pyyhe voi olla keittiön tuolilla, mutta ei minulla pillu eikä perse valu mitään ylimääräistä, että hyvin menee.