Pitäisikö vastustaa kiusausta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija13326
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Milläs tavalla se on katkeraa, että kun pettäjä haluaa pettää myös uutta kumppaniaan, hänelle todetaan, että se oli odotettavissakin? Ihmisen tulevaa käytöstä on helpointa ennustaa aikaisemman käytöksen perusteella. Onhan se nyt paljon reilumpaa antaa ihmisen olla sellainen kuin hänen luonteensa on, kuin vaatia häntä muuttumaan vastaamaan yhteiskuntamme ihannetta.

Eivät pettäjät mahda tälle ominaisuudelleen mitään, ja parempi olisi, jos siihen ei suhtauduttaisi niin negatiivisesti. Silloin pettäjät voisivat kertoa avoimesti olevansa pettäjiä, eikä se tulisi kumppanille yllätyksenä, kuten usein nykyään. Tässä AP:n nykyisessä tilanteessa se ei kuitenkaan ole kenellekään yllätys, koska AP on pettänyt jo aiemminkin. Loogista.
Säälin sinua katkeroitunutta ihmisrauniota. Yritä sinäkin nähdä elämässä positiivisia asioita, niin elämä on paljon mukavampaa.
 
vierailija
Hienoa ap, naut elämästäsi, äläkä kuuntele näitä, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia ihmisiä ja kelvollisia tuomitsemaan muita. Pidä matalaa profiilia uudessa suhteessasi ja anna ajan näyttää, mikä ratkaisu on oikea. Mitään hätiköityä ei kannata tehdä ensihuuman aikana.
 
Aloittaja312
Aivan mielettömän intohimoinen lauantai-ilta ja yö takana. Aviomies lasten kanssa kaukana hänen vanhempiensa luona. Se tässä on outoa, että kaikki tuntemukset ovat mussa vain positiivisia. Tiedän, että tietyssä mielessä teen väärin, mutta voiko se olla väärin kun tunnen joka solullani elävän. Kenties ensi kertaa elämässäni.

En olis uskonut sanovani ja ajattelevani näin, mutta kenties tämä salasuhde tuo omaan arkielämääni ihan uuden ulottuvuuden. Ja olen kaikkien kannalta parempi ihminen. Siltä musta nyt tuntuu. Mä olen kotonakin ollut todella hyvällä tuulella ja kaikki tuntuu menevän mahtavasti. Kotona muhun iskee se arkimoodi (lomavaihteella tosin) ja kaikki tapahtuu kuin itsestään.

Luulen, että haluan että tämä jatkuu näin.
 
Mitäpä siinä. Anna mennä vaan halujen mukaan, mutta muista, että työkaveriin sortuminen ei ole hyväksi työyhteisön eikä ystävyyden kannalta. Jos ilmi tulee, niin kateus, ivailu, utelu ja muu ovat riesana. Koskaan ei voi olla siihen hurmanneeseen samalla tavalla käyttäytyvä kuin muihin työkavereihin. Se on raskasta. Tiedän kokemuksesta.
 
Aivan mielettömän intohimoinen lauantai-ilta ja yö takana. Aviomies lasten kanssa kaukana hänen vanhempiensa luona. Se tässä on outoa, että kaikki tuntemukset ovat mussa vain positiivisia. Tiedän, että tietyssä mielessä teen väärin, mutta voiko se olla väärin kun tunnen joka solullani elävän. Kenties ensi kertaa elämässäni.

En olis uskonut sanovani ja ajattelevani näin, mutta kenties tämä salasuhde tuo omaan arkielämääni ihan uuden ulottuvuuden. Ja olen kaikkien kannalta parempi ihminen. Siltä musta nyt tuntuu. Mä olen kotonakin ollut todella hyvällä tuulella ja kaikki tuntuu menevän mahtavasti. Kotona muhun iskee se arkimoodi (lomavaihteella tosin) ja kaikki tapahtuu kuin itsestään.

Luulen, että haluan että tämä jatkuu näin.
Sä olet loppujen lopuksi kauhean kokematon. Tuommoista "tunnen eläväni joka solullani" nyt on joka ihastumisessa. Se sattuu vaan kuulumaan ihastumisen/rakastumisen luonteeseen, mutta ei ole sen merkki että se suhde olisi oikein.

Tai siis tuommoista tunnetta nyt olisi tarjolla monelle mammalle jos vaan vähän jaksaisi flirttailla vieraille miehille. Mutta ei sitä oikein pidä minään kun sitä on paljon saatavilla.
 
vierailija
Sä olet loppujen lopuksi kauhean kokematon. Tuommoista "tunnen eläväni joka solullani" nyt on joka ihastumisessa. Se sattuu vaan kuulumaan ihastumisen/rakastumisen luonteeseen, mutta ei ole sen merkki että se suhde olisi oikein.

Tai siis tuommoista tunnetta nyt olisi tarjolla monelle mammalle jos vaan vähän jaksaisi flirttailla vieraille miehille. Mutta ei sitä oikein pidä minään kun sitä on paljon saatavilla.
Toisille kelpaa elämässä vain ulkoiset ärsykkeet jatkuvasti, sellaiset ihmiset katselevta jatkuvasti aidan toiselle puolelle ja ovat aina jotain vailla.

Koko elämä perustuu nautintojen tavoitteluun.
 
vierailija
Sä olet loppujen lopuksi kauhean kokematon. Tuommoista "tunnen eläväni joka solullani" nyt on joka ihastumisessa. Se sattuu vaan kuulumaan ihastumisen/rakastumisen luonteeseen, mutta ei ole sen merkki että se suhde olisi oikein.

Tai siis tuommoista tunnetta nyt olisi tarjolla monelle mammalle jos vaan vähän jaksaisi flirttailla vieraille miehille. Mutta ei sitä oikein pidä minään kun sitä on paljon saatavilla.
Toisille kelpaa elämässä vain ulkoiset ärsykkeet jatkuvasti, sellaiset ihmiset katselevat jatkuvasti aidan toiselle puolelle ja ovat aina jotain vailla.

Koko elämä perustuu nautintojen tavoitteluun.
 
Toisille kelpaa elämässä vain ulkoiset ärsykkeet jatkuvasti, sellaiset ihmiset katselevat jatkuvasti aidan toiselle puolelle ja ovat aina jotain vailla.

Koko elämä perustuu nautintojen tavoitteluun.
Jep. Moni voisi kehitellä vaikka työkaverin kanssa itselleen endorfiinipaukun "tuo ihminen on ihana/tämä on oikein/elän koko solullani" mutta kun ei jaksa lähteä siihen, sekaantua yhden sortin huumeeseen. :)

Pitkäjänteinen elämä on parasta.
 
En usko alkuunkaan Ap:n avaukseen. Se on tekemällä tehty. Lukekaapa tarkkaan ja miettikää. Jo aloituskappale sen kertoo, Sattumaa baarissa ja blaa blaa.
Tuskin umpihimokas nainen heti tänne tulisi asiasta toitottamaan. On vaan nyt jonkun , miehen tai naisen, fantasiaa ja saavuttamatonta toivetta. Unelmaa. Voi voi sentään. Mutta saipahan ap ketjun aikaan ihan kiitettävällä tavalla.
 
vierailija
Aivan mielettömän intohimoinen lauantai-ilta ja yö takana. Aviomies lasten kanssa kaukana hänen vanhempiensa luona. Se tässä on outoa, että kaikki tuntemukset ovat mussa vain positiivisia. Tiedän, että tietyssä mielessä teen väärin, mutta voiko se olla väärin kun tunnen joka solullani elävän. Kenties ensi kertaa elämässäni.

En olis uskonut sanovani ja ajattelevani näin, mutta kenties tämä salasuhde tuo omaan arkielämääni ihan uuden ulottuvuuden. Ja olen kaikkien kannalta parempi ihminen. Siltä musta nyt tuntuu. Mä olen kotonakin ollut todella hyvällä tuulella ja kaikki tuntuu menevän mahtavasti. Kotona muhun iskee se arkimoodi (lomavaihteella tosin) ja kaikki tapahtuu kuin itsestään.

Luulen, että haluan että tämä jatkuu näin.
Tulit sitten taas heti hehkuttamaan suurta panojuhlaa tänne palstalle.
 
Olen samaa mieltä kuin tuossa edelläkin oltiin, että koko aloitus on bluffia. Mutta jos toisin, niin pitää olla jotenkin vinoutunut kun näin tapahtumaa ihannoi ja tuo sen näin kaikkien luettavaksi. Jos haluaa hekumoida ja kirjoittaa ja hieman vielä värittääkin, niin miksi ei se käy, mutta suosittelisin sitten sitä tuonne novelleihin. Läähätyssivuille.
 
vierailija
Elämän todellisuus tuntuu tekevän monelle kipeää, kun pitää kieltää tosiasiat ja jankata kaikkia aloituksia provoiksi. Pumpulissa kasvaneille saattaa olla liikaa se, kuinka moniulotteista ja yllättävää elämä osaakaan olla.
 
vierailija
Elämän todellisuus tuntuu tekevän monelle kipeää, kun pitää kieltää tosiasiat ja jankata kaikkia aloituksia provoiksi. Pumpulissa kasvaneille saattaa olla liikaa se, kuinka moniulotteista ja yllättävää elämä osaakaan olla.
Näin vanhana ja kyynisenä on pakko ihmetellä, kuinka joku sitä vauvapalstalla jaksaa valottaa. Luulisi olevan parempaakin tekemistä kuin raportoida täällä :cautious:
 
vierailija
Elämän todellisuus tuntuu tekevän monelle kipeää, kun pitää kieltää tosiasiat ja jankata kaikkia aloituksia provoiksi. Pumpulissa kasvaneille saattaa olla liikaa se, kuinka moniulotteista ja yllättävää elämä osaakaan olla.
Noin moniulotteista ja yllättävää elämä on vain niille, jotka ovat täysin pihalla elämänhallintataidoista. Me muut tiedämme, mihin suuntaan haluamme elämän menevän ja miten se toteutetaan.
 
vierailija
Näin vanhana ja kyynisenä on pakko ihmetellä, kuinka joku sitä vauvapalstalla jaksaa valottaa. Luulisi olevan parempaakin tekemistä kuin raportoida täällä :cautious:
Ihania tuntemuksia on mukava hehkuttaa jollekin ja koska kyseinen aihe ei ole sopiva työpaikan kahvipöytäkeskusteluksi, niin mikäs sen luonnollisempi paikka avautumiseen on kuin nettipalsta, josssa sen voin tehdä anonyymisti.
 
vierailija
IS:n kirjoituskilpailu: Nuorenparin lomaromanssi – ”Ensimmäistä kertaa tiesin, mitä kesärakkaus tarkoitti”
Julkaistu: 19.7. 10:34


kesärakkaus
Oletko kokenut kesärakkauden, joka mullisti maailmasi? Julkaisemme pitkin kesää IS:n novellikilpailun kirjoituksia. Ensimmäisenä julkaisemme summerflingin tarinan.

Onko sinun tarinasi vielä kertomatta? Osallistu IS:n Kesärakkaus- kirjoituskilpailuun lähettämällä oma tarinasi osoitteeseen lifestyle@iltasanomat.fi. Julkaisemme parhaita tarinoita pitkin kesää. Voit kirjoittaa nimimerkillä. Liitäthän kuitenkin mukaan myös yhteystietosi, osoitteesi ja nimesi, jotta mahdollinen voitto löytää perille. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Kilpailu päättyy 31.7.2016. Päättymispäivänä tulleet kirjoitukset pääsevät vielä mukaan. Voittaja kerrotaan 5. elokuuta mennessä.

IS:n Kesärakkaus-kirjoituskilpailun palkintoina ovat kesäiset tuoksut: raikas Calvin Kleinin CK One Summer 2016 (100 ml) ja kukkaistuoksu Marc Jacobsin Daisy Blush (50 ml). Kerro samalla kumman tuoksun haluaisit, jos voitto osuu kohdalle.

IS

(y)
 
Aloittaja312
En usko alkuunkaan Ap:n avaukseen. Se on tekemällä tehty. Lukekaapa tarkkaan ja miettikää. Jo aloituskappale sen kertoo, Sattumaa baarissa ja blaa blaa.
Tuskin umpihimokas nainen heti tänne tulisi asiasta toitottamaan. On vaan nyt jonkun , miehen tai naisen, fantasiaa ja saavuttamatonta toivetta. Unelmaa. Voi voi sentään. Mutta saipahan ap ketjun aikaan ihan kiitettävällä tavalla.
Mä kirjoitin tästä tänne, koska aluksi ajattelin, että en kerro kellekkään. No parhaalle ystävälleni pian tämän jälkeen kyllä oli vaan ihan pakko kertoa. Tiesin kyllä että tulee paljon syytöksiä ja provoepäilyjä. Yllättävän paljon on tullut myös ymmärtävää palautetta.

Ja mun on pakko kirjoittaa siksikin, että en ole voinut olla tämän miehen kanssa läheskään niin paljon kuin olisin halunnut. Johonkin näitä juttuja pitää purkaa.
 
Äijä55
Sinkkumiehille vinkki: Tekeytykää parisuhteessa oleviksi. Laittakaa vaikka faceen feikkiprofiili jollekkin naiselle joka seurustelee kanssanne. Mieluiten hyvännäkönen mimmi. Sitten voitte iskeä naisia seksisuhteisiin huomattavasti helpommin.

Tuli vaan tästä(kin) ketjusta mieleen.
 

Yhteistyössä