Pitäisikö mun kiinteytyä muutama kg (sis kuvan)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Ei mulla ole mitään syömishäiriötä :D Ja tiedän et toi kuva on vähän huono, paita ei ole paras mahdollinen tähän kysymykseen.

Mutta mun mies sanoi, että mun pitäisi kiinteytyä muutama kilo, mietin vaan että näyttääkö se muiden silmissä samalta....

hihhei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mulla ole mitään syömishäiriötä :D Ja tiedän et toi kuva on vähän huono, paita ei ole paras mahdollinen tähän kysymykseen.

Mutta mun mies sanoi, että mun pitäisi kiinteytyä muutama kilo, mietin vaan että näyttääkö se muiden silmissä samalta....
sano sille miehelles, että kiinteyttää itse mitä tarvii..

vieras
Aika paskamaisesti mies sanonut..Onko hän itse joku adonis (olevinaan)? Mä en kyllä tekis mitään vaan siks et mies sanoo jos itse olisin tyytyväinen! Näytät hyvältä!

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Viitsisikö miehesi kertoa, mitä oikeasti, konkreettisesti tarkoittaa "kiinteytyä muutama kilo"? Wtf?
:attn: Tarkoittaako se että muutama kilo pitää pudottaa? Vai että muutama kilo sun kropasta pitää muuttua löllöstä kiinteäksi, esim. 1,5kg masuläskejä ja 0,5kg peppupehmoa? Vai mitämitähäh?

vieras
Mitkä on sun mitat? Ajattele omilla aivoillasi, miehen mielipiteellä ei ole väliä. Itselläni mitat 164/57 ja haluan kiinteytyä vatsasta ja reisistä. Miehen mielestä kelpaan millaisena tahansa.

Turkilmas
Mun piti tulla tänne ärsyyntyneenä sanomaan että tiedät kyllä itsekin näyttäväsi tosi hyvältä ja kerjäät vaan kehuja. Mutta luettuani tuon sun yhden kommenttisi, on mulla sanottavana vain että sulla on sangen ääliö niljake miehenäsi.

Älä jestas sentään tee vartalollesi mitään. Tuosta pari kiloa pois ja olet liian pieni. Näytät siis TODELLA hyvältä =) :flower:

ap
http://www.aijaa.com/v.php?i=4281939.jpg

Mulla on ihan sikatylsää, niin tossa nyt nopeesti nappastu kuva.

Mut siis, kai se mies tarkotti sekä että. Että pitäs pudottaa muutama kilo ja kiinteytyä samalla..

Yhteistyössä