Pitäisi käydä Helsingin keskustassa muutamassa erikoiskaupassa, uskaltaako?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lasten harrastusvälineistä kyse, eli lapset pitäisi ottaa mukaan. Mikähän olisi paras aika, pitäiskö lähteä kesken koulupäivän, jos esim aamupäivällä olisi vähemmän väkeä liikkeellä?
 
vierailija
Jos tavaroilla ei ole kiire niin helpointa on tilata omaan osoitteeseen, postikulut ovat useimmiten halvempia tai samassa skaalassa kuin HSL:n lippu (tosin vähän riippuen missä tarkalleen asuu ABCD-vyöhykkeellä). Kaupanpäälle säästyy vaivaa ja aikaa.

Itse tilasin netistä kaiken muun kuin ruuan ennen koronaa kun se on tehokkaampaa ja olen alkanut harkitsemaan että tilaisin ruuatkin kotiin.

Yleensä ihmiset tulevat kivijalkaliikkeisiin klo 15-18 välillä.
 
vierailija
Ei voi tilata, kun pitää sovitella, ja tarvitaan myyjän asiantuntemusta.
Ehkä lähdemme sitten jo kesken koulupäivän ajelemaan sinne, niin että olisimme jo iltapäivällä pois päin lähdössä.

Ap
 
vierailija
Lasten harrastusvälineistä kyse, eli lapset pitäisi ottaa mukaan. Mikähän olisi paras aika, pitäiskö lähteä kesken koulupäivän, jos esim aamupäivällä olisi vähemmän väkeä liikkeellä?
Mä olen käynyt keskustassa joka viikko, yleensä vkonloppuna ja pysynyt terveenä - käytän julkisia matkoihinkin. Maski ja käsidesi messiin, selviät varmasti. Asun siis Helsinsingissä.
 

Yhteistyössä