Kiitos. Kyllä mä kohta menen.Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:*tarjoo rautakankea avuksi*![]()
![]()
![]()
saat virtuaali namia jos nyt kiltisti meet siivoon![]()
![]()
![]()
voitko lähettää sen tännekkin? Ei jaksas siivoilla...Alkuperäinen kirjoittaja Emppu788:Meille tulee klo.11:15 siivoojaMä kun en saa kauheasti siivoilla ja raskas nostaminen kielletty
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:voitko lähettää sen tännekkin? Ei jaksas siivoilla...Alkuperäinen kirjoittaja Emppu788:Meille tulee klo.11:15 siivoojaMä kun en saa kauheasti siivoilla ja raskas nostaminen kielletty
![]()
Mäkin hakisin jos olisi. Mut eipä täällä kerrostalossa itse tarvi kolailla.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Jos hakis pihalta lumikolan avuksi noiden lelukasojen raivaamiseen.
se lasta, jolla suihkun jälkeen kuivataan, on kuulemma myös kätevä tapa vetää pikkulelut samaan kasaan...tiedä häntä sitten. Tuttavaperheellä vaan on HITOSTI aina legoja... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Mäkin hakisin jos olisi. Mut eipä täällä kerrostalossa itse tarvi kolailla.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Jos hakis pihalta lumikolan avuksi noiden lelukasojen raivaamiseen.
Rikkaharjakin on ihan hyvä vetelee sillä kaikki yhteen kasaan niin ei tarvi pitkin olohuonetta olla noukkimassa =)Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:se lasta, jolla suihkun jälkeen kuivataan, on kuulemma myös kätevä tapa vetää pikkulelut samaan kasaan...tiedä häntä sitten. Tuttavaperheellä vaan on HITOSTI aina legoja... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Mäkin hakisin jos olisi. Mut eipä täällä kerrostalossa itse tarvi kolailla.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Jos hakis pihalta lumikolan avuksi noiden lelukasojen raivaamiseen.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel