Pitäis alkaa siivoamaan, mistähän sitä taas aloittais...

  • Viestiketjun aloittaja hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti
hohhoijaa
Mies on työmatkalla, ja jaloissa pyörii nuo lapsetkin. Olispa ihanaa kun sais joskus siivota ihan rauhassa, pistää musiikin kovalle ja hoilata ja mopata :)
Mutta tänään ei enää auta lykätä siivoamista, alkaa olemaan jo niin kaaos kyllä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
tää on ikuista siivoomista...alotan keittiöstä ja kun olisi valmista muualla, niin alotan taas keittiöstä..:)
niinhän se lapsiperheissä tuppaa olemaan :D
mä kyllä tyydyn itse viikkosiivouksen jälkeen ihan vaan pyyhkäsemään pahimmat pois ja laittelemaan tavaroita pari kertaa päivässä paikoilleen. ei meillä liiian siistiä koskaan ole, mutta pystytään kuitenkin elämään. :snotty:
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
tää on ikuista siivoomista...alotan keittiöstä ja kun olisi valmista muualla, niin alotan taas keittiöstä..:)
niinhän se lapsiperheissä tuppaa olemaan :D
mä kyllä tyydyn itse viikkosiivouksen jälkeen ihan vaan pyyhkäsemään pahimmat pois ja laittelemaan tavaroita pari kertaa päivässä paikoilleen. ei meillä liiian siistiä koskaan ole, mutta pystytään kuitenkin elämään. :snotty:
nii-in..joskus turhauttaa kun vieraita tulossa...:). Mutta kun ottaa oikein aivoon, niin ajattelen että kuluupa ainakin kaloreita ja voin palkita jollain herkkupalalla itseni.(Olen ikuinen laihduttaja):)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:
Minä aloitin siivousurakan käskemällä lapset raivaamaan huoneensa siihen kuntoon, että sinne voi imurin kanssa mennä.
Tästä yleensä alkaa meilläkin,tosin nää neidit valittaa jo heti alkuun ettei jaksa tms. Sitten kun muualta oon imuroinut ja alan lähestyy heijän huonetta, huudan että nyt jos ei oo lelut raivattu niin ne menee nyt imuriin..sillon tulee ees vähän enemmän liikettä=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzytte:
Minä aloitin siivousurakan käskemällä lapset raivaamaan huoneensa siihen kuntoon, että sinne voi imurin kanssa mennä.
Tästä yleensä alkaa meilläkin,tosin nää neidit valittaa jo heti alkuun ettei jaksa tms. Sitten kun muualta oon imuroinut ja alan lähestyy heijän huonetta, huudan että nyt jos ei oo lelut raivattu niin ne menee nyt imuriin..sillon tulee ees vähän enemmän liikettä=)
Tuttua. :D
 

Yhteistyössä