Pitääkö uudelle rakkaalle kertoa menneisyydestä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitääkö uudelle seurustelukumppanille mielestänne kertoa, jos on aiemmin elämässään istunut tuomion taposta? Vaikka ihmisen elämänarvot olisivat nyt täysin erilaiset kuin silloin aikanaan?
 
  • Vau!
Reactions: m1es
vierailija
Ehkä en nyt heti tätä läväyttäisi pöydälle. Seuraa seurustelun kulkua, onko luotettava seurustelukumppai ja aiot jatkaa. Kerro asia jossain sopivasti. Rehellisyys on kuitenkin hyvä asia tässäkin asiassa, tulee kuitenkin jotain kautta tod.näk. esille eikä silloin ole hyvä olla ns. housut kintuissa selittelemässä.
 
vierailija
Mielenkiintoista, jos joku ihan oikeasti on sitä mieltä, että tuollaisella ei olisi merkitystä. Vaikea edes hahmottaa millainen maailmankuva pitää ihmisellä olla. En tiedä olenko se minä vai te muut, joka on omituinen, mutta lainkaan samalla aaltopituudella emme ole.
 
vierailija
Asia tule esiin joka tapauksessa jossain vaiheessa niin helpompi kertoa mahdollisimman pian. Sitäpaitsi tuomio on kärsitty ja kun on sinut itsensä kanssa niin ihan ok.
 
vierailija
Mä kerroin kaiken. Mm sen, että olen antanut lapseni adoptioon. Mies mietti pari päivää, mutta hyväksyi menneisyyteni. Nyt meillä on yhteinen perhe. Rikosrekisteri mulla on aina ollut puhdas.
 

Yhteistyössä