Pitääkö teillä tämä kokolaskuri paikkansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle antoi 75cm, ei tod. sovi, mun mitta on tasan 80cm ja sillä ympärysmitalla olen mennyt, on toiminut. Kuppikooksi antoi: pienempi kuin D-kuppi, aika epämääräinen, mut todenmukainen, liiveistä riippuen b tai c kupilla mennään.

No en oikein usko.. Nyt käytän 75c, mutta tilasin yhden ohjeen perusteella 70D kokeille, kun aina jostain tursuu. Tuo ehdottais 70E/F. Huh huh. Saa nyt nähdä onko nuo D:t hyvät.. Ja mulla on pienet ja erikokoiset riipakkeet :)

No en oikein usko.. Nyt käytän 75c, mutta tilasin yhden ohjeen perusteella 70D kokeille, kun aina jostain tursuu. Tuo ehdottais 70E/F. Huh huh. Saa nyt nähdä onko nuo D:t hyvät.. Ja mulla on pienet ja erikokoiset riipakkeet :)

lisään vielä, et on muuten tosi rasittavaa ostaa tosi eriparitisseille liivejä! Aina joko toisen kuppi lörpöttää, kun on iso tai toinen tursuu yli.. ratkaisuja??

70E ehdotti, ei pidä paikkansa. Mutta tämänhän jokainen nainen tietää, laskuri ja koko mitä käyttää ei koskaan täsmää. Tarkoittaako se, että laskuri näyttää väärin vai et itse käyttää väärää kokoa sitä en tiedä. Ja laskuri AINA näyttää pienempää ympärysmittaa ja suurempaa kuppikokoa. Aina.

Mutta liivit mitkä tuntuu ja näyttää mulla hyvältä päällä on kokoa 75 B.

Moi olen 12w tytteli ja kävin koska halusin tietää oman kokoni, nyt minulla on a ja b kokoisia ja tuo laskuri ehdottaa minulle D ja E.... Ehkä hieman isoja kokoja minulle!

Ei pidä paikkaansa. Mulle antaa 90I. Ei mene 90 mitenkään päin kiinni, urheiluliivit on 95 ja ne on tosi napakat ympärysmitaltaan, kuppi niissä taitaa olla F.

Tarttis varmaan käydä kunnollisessa liikkeessä mittauttamassa ja kokeilemassa useampia eri liivejä, jotta tietäis ihan varmasti sen oikean koon...

Ei todellakaan. Ehdotti 70F ja käytän 75A tai B. Jo vetäsen päälleni liivit ympärysmitalla 70, niin tursuaa ja pursuaa joka puolelta niin kamalan näkösesti, etten kehtaa ovesta ulos lähteä! Samaan ongelmaan kyllä törmäsin eräässä rintaliiviliikkeessä (kovasti kehutussa), missä myyjä väkisin päätti, että ympärysmittani on 65... :O Loukkaantui lopulta, kun en suostunut moisia puristimia ostamaan. Hain vielä sillä kertaa liivejä tiukan juhlamekon alle, joten kovin tyylikkäältä en olisi näyttänyt. :D

lisään vielä, et on muuten tosi rasittavaa ostaa tosi eriparitisseille liivejä! Aina joko toisen kuppi lörpöttää, kun on iso tai toinen tursuu yli.. ratkaisuja??

mulla on toinen b kokoa ja toinen c kokoa. Liivit ostan kuitenkin c:n mukaan. Arkena annan olla mutta juhlissa laitan b:hen geelitäytettä että halterneck paidat/mekot ei näytä tyhmiltä.

Yhteistyössä