Pitääkö sinun mielestä mamuille antaa helpotuksia jotta he pääsisivät helpommin poliisikouluun?

  • Viestiketjun aloittaja Mites on?
  • Ensimmäinen viesti
meak
[QUOTE="vieras";28604810]Eihän tuossa ole mitään järkeä.[/QUOTE]

No jos halutaan mamuja poliiseiksi niin otetaan vaan kouluun ja opetetaan siellä se kieli niille.

Mun mielestä on ihan sama mitä poliisikokelaiksi haluavat ossvat, tärkeintä on mitä he osaavat silloin kun valmistuvat.
 
halipupu harmaana
Voisihan se olla ihan hyvä juttu. Sitten olisi hyvä että heille olisi koulutuksessä suomen kielen tunteja, jotta he saavuttaisivat sellaisen suomen kielen taidon, että sillä pärjää hyvin eikä tule kielitaottomuuden takia konflikteja ja ongelmia töissä.
 
kunnioitusta lakiin
Tämä nyt koskee mamuja jotka ovat Suomen kansalaisia. Yleensä he osaavat sujuvasti kumpaakin kieltä, siis suomea ja englantia, mutta ei ruotsia. Höllennys on siihen ruotsinkieleen. Ja se on hyvä se.
Perkele kun saataisiin joitain venäläispollareita jotka jo pelästyttää ulkonäöllä. Semmoisia arpinaamoja.
 
"vieras"
Tämä nyt koskee mamuja jotka ovat Suomen kansalaisia. Yleensä he osaavat sujuvasti kumpaakin kieltä, siis suomea ja englantia, mutta ei ruotsia. Höllennys on siihen ruotsinkieleen. Ja se on hyvä se.
Perkele kun saataisiin joitain venäläispollareita jotka jo pelästyttää ulkonäöllä. Semmoisia arpinaamoja.
Eikö kaikille voisi antaa höllennyksen ruotsinkieleen?
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
Blue
Minkä ihmeen takia tällä on tänään näitä aloituksia joihin mun tekisi niin paljon mieli kommentoida mutta kun en millään haluaisi tänään olla persreikä... |O

Mun on lähdettävä kohta juoksemaan jotta helpottaa!!!
 

Yhteistyössä