Pitääkö pariskunnalla olla yhteinen harrastus?

  • Viestiketjun aloittaja "Elmeri"
  • Ensimmäinen viesti
Näää. Ei kai nyt suorastaan PIDÄ. Jos on muuta yhteistä? Ja mikä lasketaan harrastamiseksi? Elokuvissa käyminen?

Meillä on yhteinen harrastus, laskettelu. Mutta paljon enemmän me käytämme yhteistä aikaa esim. pihatöihin. Arjessa moneen muuhunkin menee aikaa yhdessä, joka päivä.
 
ffghj
Ei ole yhteistä harrastusta. Yhdessä vietettävä aika vaihtelee riippuen päivästä ja esim. vuodenajasta, välillä ollaan vain nukumassa hetki vierekkäin välillä yhdessä lähes 24/7.
 
Seksi on hyvä yhteinen harrastus.

Ollaan me kilpatanssiakin parina harrastettu ja salilla käyty yhdessä, mutta kyllä mulle riittää ihan vaan arkiset jutut ukon kanssa, eli ei ole ns. pakko mitään yhteistä harrastaa.
 
halipupu harmaana
Eihän se nyt ihan välttämötäntä ole, mutta onhan se kiva, jos ollaan kiinnostuneita samoista asioista ja voidaan harrastaa tai tehdä jotyain yhdessä.

Me ollaan tehty yhdessä pyörätekiä, reilattu yhdessä, käydään yhdessä sienessä ja retkeilemässä. Nyt uusin koko perheen harrastus on geokätköily.
 
......
elämä koostuu arjesta. jos arki luistaa, se on jo jotain :)

harrastus.... mitä on harrastus ylipäätään. voiko kävely olla harrastusta, tai lukeminen. tai yhdessä ruuan laitto. vai pitääkö sen olla kuntosalia yhdessä, keilaaminen, biljardi, keikoilla käyminen.

joskus on tylsiä hetkiä, jolloin omat tylsät aivot eivät välttämättä keksi mitään yhdessä tekemistä.

jos joku keksii kivoj yhteisiä harrastuksia niin kertokaa meille muillekin. :D oman rakkaan kanssa olisi kiva tehdä jotain uuttakin
 
hothot
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28957374:
Ei tarvii olla yhteistä, onhan jo yhteiselämä olemassa siinä arjessa. :) Meillä sattuu nyt olemaan yhteisenä juttuna nuo koirat, kun vihdoinkin sain sen oman.:heart:
Minä olen kiimainen narttu, tuletko harrastamaan minua?
 

Yhteistyössä