pitääkö paikkaansa että isorintaiset naiset raskautuu helpommin ja saa helpommalla miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Janne
  • Ensimmäinen viesti
Jättirinnat
Kyllä pitää. Saan mitä ja kenet vain haluan. Raskaaksikin olen aina tullut heti. Mutta omaankin monen mielestä jättirinnat (80 j). Pelkät isot rinnat ei tähän riittäisi.

joo-o
En halua nyt loukata ketään pieni-/isotissistä, mutta:
Isotissisillä on enemmnä pikapanoja niin lapsia sieltä tulee kun ei hoida ehkäisyä :D

(Älkää ottako niin tosissaan)

"vieras"
Mulla on pienet rinnat (nuorempana oli vielä pienemmät kuin nyt ) eikä ole koskaan ollut ongelmia saada miehiä. Oli kyse sitten suhteesta tai yhdenillan jutusta. Nyt olen jo onnellisesti naimisissa :)

Raskaaksi tulin todella helposti, molemmilla kerroilla. Ei ehditty edes nauttia yrittämisestä, kun jo napsahti.

"..."
Kyllä se pitää paikkaansa. Se on luonnon laki, että miehet vain on "ohejelmoitu" monistakin eri syistä niin, että isot rinnat, vaalea pitkä tukka ja muodokas lantio vetävät puoleensa.

Hgglks
Pienet rinnat omistan mut miehiä on aina löytynyt ihan riittävästi ja lapsiakin saatu heti ekalla yrityksellä. Luulen että miehiä naama ja kokonaisuus kiinnostaa enemmän kun pelkät rinnat.

Pienet rinnat omistan mut miehiä on aina löytynyt ihan riittävästi ja lapsiakin saatu heti ekalla yrityksellä. Luulen että miehiä naama ja kokonaisuus kiinnostaa enemmän kun pelkät rinnat.
Tietysti kokonaisuus on tärkein, mutta kyllä ne rinnat ovat olennaisin osa sitä kokonaisuutta. Olen siis vannoutunut tissimies, peppumiehille ne pakarat ovat tietysti tärkeimmät. :D

Toki parisuhteutumisessa se luonne menee sitten tietysti kaiken edelle. Jaa, mutta nyt tämä alkaa olla jo aika kaukana alkuperäisestä aiheesta...

"justiina"
kyllä täytyy myöntää, että isot rintani on saanut paljon huomiota miehiltä, mutta en mä ny sanois, että onnea olisi mitenkää normaalia enempää ollu elämässä.

[QUOTE="Jaajaa";26394707]Tissimies? Peppumies? Siis tissejenkö tai perseen kanssa te seurustelette :D?[/QUOTE]

Ihanko todella kuulet ensimmäistä kertaa, että miehet jakautuvat näihin kahteen ryhmään? Suhde on kaiketi noin puolet ja puolet. Ja kyse on siis ainaostaan siitä, mihin kiinnittää naisessa ensimmäisenä huomiota. :D

"Lilli"
Toi on jännä veto aina että isorintainen on myös läski. Mulla on aina ollu todella isot rinnat, myös silloin kun painoin vain vähän yli 40kg. Mulla on useampi lapsi ja helposti ovat saaneet alkunsa. Mutta ei tämmösistä voi heti johtopäätöksiä alkaa tekemään.

femin
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26394820:
Ihanko todella kuulet ensimmäistä kertaa, että miehet jakautuvat näihin kahteen ryhmään? Suhde on kaiketi noin puolet ja puolet. Ja kyse on siis ainaostaan siitä, mihin kiinnittää naisessa ensimmäisenä huomiota. :D
Mun mies taitaakin sitten olla nainen, kun ei kuulu kumpaankaan nuista ryhmistä... :D

[QUOTE="Jaajaa";26394884]Olen kuullut, mutta luulin et pätee vaan 15-20 vuotiaisiin "miehiin" :)[/QUOTE]

Noiden lisäksi ainakin minuun ja Woody Alleniin. :) Ja muutamaan kymmeneen muuhunkin mieheen, joiden kanssa asiasta on tullut puhe...

Yhteistyössä