Pitääkö miehestä erota, jos ei siisti kielenkäyttöään edes lasten kuullen??

• Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti
????
Kymmenistä pyynnöistä huolimatta sanoo lapsia sioiksi, puhuu paskasta ja kusesta, kiroilee muutenkin, käyttää ei toivottuja ilmaisuja jen.

Olen tosi kypsä tähän, ihan kuin mies veisi kaiken pohjan kasvatukseltani omalla käytöksellään.

Mies ei osaa edes alkeita, ei kiitä, ei avaa ovia, ei sano ole hyvä yms. kuin toisinaan.

Mitä tekisitte???

vieras
meillä päättyi suhde eroon juuri tuollaisen käytöksen vuoksi. Mies kirosi ihan mahdottomasti, haukkui lapsia mutta erityisesti minua. Meni käytös ihan mahdottomaksi sietää. Väittää, että lapsia rakastaa vaikka siten toimikin....

Keittiönoita
En tehnyt mitään erikoista. Kyllä ne lapset oppii siitä äidinkin esimerkistä. Varsinkin, jos äiti lapsen päästellessä rupikonnia suustaan osoittaa siitä paheksuntansa.

Siis ei tarvi erota, mutta jos useista pyynnöistä huolimatta ei tapahdu mitään, ni pistä sitä vaikka nuppineulalla aina kun se kiroilee. Sitten kysyt hymyillen, et " mitä kohtaa sinä et uusista käyttäytymissäännöistä ymmärtänyt?".

Kyllä mä varmaan pidemmän päälle lähtisin nostelemaan. Tosin mun yhdellä kaverilla on kans mies, joka kiroilee ja puhuu muutenkin ronskisti, mut niiden muksut ei kyllä kiroile.

Yhteistyössä