pitääkö Lassie g-tech puku vettä?

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä ei ainakaan välikausihaalari Geetekki pidä vettä täysin, keväällä loiskutteli poika loskassa tasajalkaa ja oli polvia myöten märkä myös haalarin sisältä. Mutta esim. se talvihaalari ei kyllä pienestä hangessaistumisesta kastu kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Ei pidä, ihme tyyppejä täällä. Lassieta lapsille.. huh!! Aika säälittävää. Lapsilla pitää olla reimatec tuotteita!
Kerro mulle yksikin hyvä syy, miksi hankkisin Reimatecia, kun niissä on samanlaiset ominaisuudet. Ainut merkittävä ero on hinta - Reimatechan on melkein puolet kalliimpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Ei pidä, ihme tyyppejä täällä. Lassieta lapsille.. huh!! Aika säälittävää. Lapsilla pitää olla reimatec tuotteita!
Kerro mulle yksikin hyvä syy, miksi hankkisin Reimatecia, kun niissä on samanlaiset ominaisuudet. Ainut merkittävä ero on hinta - Reimatechan on melkein puolet kalliimpi.

Mutta kun se Lassie ei ole yhtä hyvä kun halvempi
(minä shoppailen Lassieta,kun ok tuote eikä maksa liikoja)

Ostin käytetyn G-tech välikausihaalarin päiväkotikäyttöön. Jos se tosiaan pitää vettä edes hiukan, niin tuskin sitä sitten kuivauskaappiin saa laittaa? Vai saako? Meillä hoitajat tunkee sinne ihan kaiken, ellei erikseen kiellä, ja sittenkään ei ole mitään takeita siitä päätellen, et siellä on tänä talvenakin useamman kerran kuivunut Remun vedenpitävä toppapuku.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:

Mutta kun se Lassie ei ole yhtä hyvä kun halvempi
(minä shoppailen Lassieta,kun ok tuote eikä maksa liikoja)

Siis Reimatecin haalari maksaa enemmän kuin Lassietec, vaikka ei ole ominaisuuksiltaan yhtään sen kummoisempi. Kokemusta on molemmista haalareista - ja sen kokemuksen perusteella olen päätynyt Lassien G-tech-haalareihin, koska en näe mitään järkeä maksaa sitä viittä - kuuttakymppiä ylimääräistä pelkästä merkistä.

Yhteistyössä