Kerro mulle yksikin hyvä syy, miksi hankkisin Reimatecia, kun niissä on samanlaiset ominaisuudet. Ainut merkittävä ero on hinta - Reimatechan on melkein puolet kalliimpi.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei pidä, ihme tyyppejä täällä. Lassieta lapsille.. huh!! Aika säälittävää. Lapsilla pitää olla reimatec tuotteita!
Meillä on Etirelin puhu ja se on hyvä! Ja kallis....Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei pidä, ihme tyyppejä täällä. Lassieta lapsille.. huh!! Aika säälittävää. Lapsilla pitää olla reimatec tuotteita!
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Kerro mulle yksikin hyvä syy, miksi hankkisin Reimatecia, kun niissä on samanlaiset ominaisuudet. Ainut merkittävä ero on hinta - Reimatechan on melkein puolet kalliimpi.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei pidä, ihme tyyppejä täällä. Lassieta lapsille.. huh!! Aika säälittävää. Lapsilla pitää olla reimatec tuotteita!
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Kerro mulle yksikin hyvä syy, miksi hankkisin Reimatecia, kun niissä on samanlaiset ominaisuudet. Ainut merkittävä ero on hinta - Reimatechan on melkein puolet kalliimpi.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei pidä, ihme tyyppejä täällä. Lassieta lapsille.. huh!! Aika säälittävää. Lapsilla pitää olla reimatec tuotteita!
Mutta kun se Lassie ei ole yhtä hyvä kun halvempi
(minä shoppailen Lassieta,kun ok tuote eikä maksa liikoja)
Kaupallinen yhteistyö: Storytel