Pitääkö kh-tuen sisaruskorotuksen noussut kymppi hakea eriks

Siis yli 3-vuotiaastahan nousi 10e/kk sisaruskorotus 1.4 lähtien ja piti olla 30.4 maksettavissa siis mukana. Mutta vasta äsken huomasin ettei ollutkaan tullut kuin ihan sama summa kuin aina ennenkin, eli pitääkö se kympin korotusosa jotenkin erikseen hakea?? No, huomenna käyn jokatapauksessa Kelassa kyselemässä mutta ihmettelin vaan, kun oletin että nostavat automaattisesti sillä kympillä summaa :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:08 Pehmeäpupu kirjoitti:
Ahaa, niinkuin arvelinkin on taas perkuleen tuttu kelan ämmä tehnyt tällekin asialle omat kiusansa :headwall: :headwall:
Mistä voit tietää asian noin varmasti? Ja jos kyseinen ihminen oikeasti ja jatkuvasti kiusaa sua sulle kuuluvien tukien maksamatta jättämisellä niin viehän asiaa vähän ylemmälle taholle!
 
joo ei
Näytti verojen jälkeen olevan 8 euroa suurempi tuo summa kuin kuukaus sitten! Eli ei tartte ite hakea. Tänään tuli kelalta kirje missä liku että tuen määrä on muuttunut!
 
Piglet harmaana
Eli se korotus tulee vaan hoitorahaan. Hoitolisä on edelleen sama, ku ennenki. Mä ku saan vaan hoitolisän, ni mua toi korotus ei koske. Paitsi sitte, kun ä-rahakausi loppuu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:11 joo ei kirjoitti:
Näytti verojen jälkeen olevan 8 euroa suurempi tuo summa kuin kuukaus sitten! Eli ei tartte ite hakea. Tänään tuli kelalta kirje missä liku että tuen määrä on muuttunut!
No tuostapa sitä aloinkin miettiä kun tuli Kelalta kirje "muuttuneesta määrästä" ja siinäkin summa ihan sama kuin olen saanut aina :eek:

Täytyy siis rähmiä huomenna lappusen kanssa Kelaan. On se niin merkillistä miten ihan koko ajan niillä on noita ihme juttuja :headwall:
 

Yhteistyössä