Pitääkö kaikkien olla aina perheellisten asialla? Onko perheellisyys se ainoa oikea asia maailmassa. Ihan vaikka vaaliteemoja ja muita ajatellen?

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
minä, vaikka perheellinen olenkin, en ajattele että aina perheellisten edut pitää olla etusijalla. On maailmassa muutakin kuin perhe ja lapset ja ihan yhtä tärkeitä asioita. Minulle perhe on kaikki kaikessa, mutta en ymmärrä miksi kaikki edut /etuudet pitäisi koskea aina perheellisiä!

tyttöjen äiti
No en mäkään todellakaan ajattele, että aina pitää olla perheellisen asialla. Mut tottakai musta olis tärkeempi korottaa vaikka kotihoidon tukea kuin lisätä osakkeenomistajien bonuksia.

vieras
Jokainen äänestää ketä haluaa, mutta yleensä kai sellaista ehdokasta, joka on lähellä itseään ja omaa elämäntilannetta. Esim. itsellä ei tulisi mieleenkään äänestää kokoomuslaista, sillä ajavat ihan omaa etuaan.

Mitä ap pitää sitten tärkeänä. Mitä asioita sinun ehdokkaasi pitää ajaa?

Minua huolestuttaa mielenterveysongelmaisten, vanhusten ja vammaisten asiat. Ja yleensäkin kaikkien "heikompien" asiat. Ja maailman lapset tuolla kolmansissa maissa ja ympäristö. Ne kaikki jotka ei osaa itse itseään puolustaa.

Yhteistyössä