Pitääkö tuolle laittaa jo valmiiksi kumpparit ja sadevehkeet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Yöllä satanu ja maa märkä. Hiekka ei niinkään, mutta nurtsi on. Hoitoon menee ja ovat ulkona heti viedessä. Laittasko heti suoraan kumpparit jalkaan? Jos kotona oltais, en välttämättä laittais.
 
Ei meillä nurmikon märkyyden takia laiteta helteellä kumppareita,hiostavat tosi paljon.Mutta tietty jos ilma ei niin lämmin sitten voisi laittaakin,jos siis tosi märkää on.
Mutta jos ihan kaatamalla sataa ja ulos mennään sitten laitetaan kuravaatteet ja kumpparit.
 
Meillä sadevaatteet ja kumpparit asuu hoitopaikassa. Helpottaa kummasti kun voi sysätä vastuun vaatetuksen valinnasta hoitajille ;) Meillä siis menevät aamulla sisälle ja ulkoilevat vasta aamupalan jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Meillä sadevaatteet ja kumpparit asuu hoitopaikassa. Helpottaa kummasti kun voi sysätä vastuun vaatetuksen valinnasta hoitajille ;) Meillä siis menevät aamulla sisälle ja ulkoilevat vasta aamupalan jälkeen.

Päiväkodeissa voi olla eri juttu, mutta minä en säilytä/huolla hoitolasten kuravehkeitä :)
Eli meillä lähtee kurat aina lapsen mukana käytön jälkeen kotiin pesuun. Tosin siis vain jos ovat oikein kurassa/hiekassa/märkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Päiväkodeissa voi olla eri juttu, mutta minä en säilytä/huolla hoitolasten kuravehkeitä :)
Eli meillä lähtee kurat aina lapsen mukana käytön jälkeen kotiin pesuun. Tosin siis vain jos ovat oikein kurassa/hiekassa/märkiä.

Kyllä ne meilläkin tuodaan kotiin pestäväksi, kurakaudella joka viikonloppu tai sitten tarpeen mukaan. Mutta muuten asuvat hoitopaikan eteisessä. Enhän minäkään voi tietää aamulla tuleeko iltapäivällä satamaan vai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Päiväkodeissa voi olla eri juttu, mutta minä en säilytä/huolla hoitolasten kuravehkeitä :)
Eli meillä lähtee kurat aina lapsen mukana käytön jälkeen kotiin pesuun. Tosin siis vain jos ovat oikein kurassa/hiekassa/märkiä.

Kyllä ne meilläkin tuodaan kotiin pestäväksi, kurakaudella joka viikonloppu tai sitten tarpeen mukaan. Mutta muuten asuvat hoitopaikan eteisessä. Enhän minäkään voi tietää aamulla tuleeko iltapäivällä satamaan vai ei.

Itse en voi säilyttää eteisessämme, ei riitä tila. Meillä vanhemmat putsaa kurakamppeet ja tuo seuraavana päivänä sitten puhtaina jokatapauksessa, satoi tai ei. Sitten säilytetään muovikassissa hoitolasten omassa kaapissa :)
Luonnollisesti tapoja on monia :)
 

Yhteistyössä