Pitääkö pillua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiplata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiplata

Vieras
Kovasti ihmetyttää nämä 30v ja yli naiset.
Olen tavannut intiimisti useita yli 30v naisia ja melkein jokainen niistä harrastaa itsensä hiplaamista aktin aikana. Ei ole asennolla vaäliä, mennäänkö lähetyssaarnaajaa vai koiraa naidaanko ykköseen vai kakkoseen aina on naisen käsi klitorista hiplaamassa. Olen usein tarjoutunut hiplaamaan, tai jo hiplaamassa, kun omistajan käsi tulee ja vie mestat. Olen siitä joskus kysynytkin, niin vastaus on ollut vain, että ei mies voi tietää juuri minun oikeata paikkaa ja näin saan voimakkaamman mahdollisen orgasmin. Siis nautinnon maksimointiako? Usein tällä tavalla nainen on tehnyt itselleen 4-6 orkkua.
Onko tämä yleinenkin trendi tässä ikäluokassa?

25v ja sitä nuoremmat harvoin tekevät sitä.

25 ja nuoremmat ei oikein ole löytänyt niitä oikeita paikkoja, tai sitten kuvittelevat, että joku mies sen osaa, mutta niitä miehiä on 1/1000 jotka osaa oikealla tavalla, ja silloinkin vasta vuosien koulutuksen jälkeen

Olemme olleet 39 vuotta aviossa ja vaimoni sanoo silloin tällöin: "et koskaan opi koskemaan oikein". Tosin, ei hän koskaan ole pystynyt tai tahtonut kertoa oikeaa tapaa. Tämä samainen lausahdus tuli viime vuodenvaihteessa. Jolloin totesin, no tämän vuoden kiintiö tulikin sitten täyteen. Ja en ole koskenut kuivalla enkä märällä sormella.

Ehkäpä sen vuoksi roikun näillä linjoilla? Etsin jotain korviketta erotiikan nälkään.
En kärsi siemennestepaineista, aina saan, kunhan kiipeän "lahnan" päälle. Olen kyllä joskus kärsinyt itsesyytöksistä, käytänkö vaimoani hyväksi, vain itseni tyydyttämiseksi.

Tiedän kyllä kokemuksesta, osaan saada iloa aikaan koskettelusta jonkun toisen naisen kanssa. En vain tahtoisi niinkään toimia.

"Kyllähän se klitan hierominen antaa semmoset kyydit palkkioksi .....että kannattaa ...."

Nimimerkki, kumpaa sukupuolta edustat?
Jos olet mies, silloin lienee itsetehostusta?
Jos ole nainen, silloin puhuu kokemus?

Alkuperäinen kirjoittaja ison talon emäntä:
25 ja nuoremmat ei oikein ole löytänyt niitä oikeita paikkoja, tai sitten kuvittelevat, että joku mies sen osaa, mutta niitä miehiä on 1/1000 jotka osaa oikealla tavalla, ja silloinkin vasta vuosien koulutuksen jälkeen

Jep, noinhan se menee.
Koulutukseen menee paljon vuosia ja lukematon määrä erilaisia naisia........:)

Alkuperäinen kirjoittaja hiplata:
Kovasti ihmetyttää nämä 30v ja yli naiset.
Olen tavannut intiimisti useita yli 30v naisia ja melkein jokainen niistä harrastaa itsensä hiplaamista aktin aikana. Ei ole asennolla vaäliä, mennäänkö lähetyssaarnaajaa vai koiraa naidaanko ykköseen vai kakkoseen aina on naisen käsi klitorista hiplaamassa. Olen usein tarjoutunut hiplaamaan, tai jo hiplaamassa, kun omistajan käsi tulee ja vie mestat. Olen siitä joskus kysynytkin, niin vastaus on ollut vain, että ei mies voi tietää juuri minun oikeata paikkaa ja näin saan voimakkaamman mahdollisen orgasmin. Siis nautinnon maksimointiako? Usein tällä tavalla nainen on tehnyt itselleen 4-6 orkkua.
Onko tämä yleinenkin trendi tässä ikäluokassa?

25v ja sitä nuoremmat harvoin tekevät sitä.

Mikä hemmetin trendi! Orkku se on. Nuoret naiset ei vielä uskalla. Ja se on totta: miehet ei osaa, ja aika monet eivät edes halua.

Ja jos nainen muuten nykypäivänä valittaa orgasmittomuutta, tulee hyvin äkkiä vastaus: se on oma syysi. Orkusta on itse huolehdittava, se EI ole miehen vastuulla. Eli pesette kätennekin naisen tyydyttämisestä melko tehokkaasti.

Miksi siis emme tekisi sitä itse? Miehet eivät vaivaudu; miehet eivät osaa.

Yhteistyössä