Pitääkö olla luottokortti että voi tilata ulkolaisista nettikaupoista esim kosmetiikkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Kiinnostaisi tuo Lancomen Visionnaire-seerumi mutta sen hinta olisi ulkomaisissa nettiputiikeissa huomattavasti suomalaisia halvempi, luottokorttia en kuitenkaan omista. Osaako joku neuvoa, ikinä en ole tilannut ulkomailta mitään.

Minä olen tilannut ihan tavallisella visa electronilla. Nettikaupassa valitaan maksutavaksi se visa electron, ja ainakin ennen,kun sitä vaihtoehtoa ei yleensä juuri missään ulkomaisessa nettikaupassa ollut, valitsin visan, ja maksun sai suoritettua sitä kautta electronillakin.

Enempää en oikein osaa auttaa, senkun klikkailet ostokset ostoskärryyn, menet kassalle ja täytät tietoja sitä mukaa kun niitä kysytään, ja sit odottelet pakettia :D luotettavia on ainakin strawberrynet, lookfantastic, hqhair, fragrancedirect mun kokemuksella.

Ei tarvi. Itse olen tilannut Tanskasta ja Hollannista ja ihan tavallisella pankkikortilla. Nehän on nykyään esim. sampon Mastercard Depit. Jos takaa löytyy se kolminumeroinen turvaluku, niin luulisin, että onnistuu.

Hanki paypal. Joudut hiukan opiskelemaan sen käyttöä, mutta on turvallisin vaihtoehto nettikauppaan ulkomailta. Kelpaa maksutavaksi lähes jokaisessa nettikaupassa, etkä joudu antamaan kortin numeroasi jokaiseen puljuun erikseen. Suosittelen!

[QUOTE="vieras";24427591]Hanki paypal. Joudut hiukan opiskelemaan sen käyttöä, mutta on turvallisin vaihtoehto nettikauppaan ulkomailta. Kelpaa maksutavaksi lähes jokaisessa nettikaupassa, etkä joudu antamaan kortin numeroasi jokaiseen puljuun erikseen. Suosittelen![/QUOTE]

Minäkin suosittelen Paypalia. Silloin ei tarvitse pelätä, että epämääräiset verkkokaupat salaa veloittaisivat kortiltasi rahaa. Kaikki maksut kulkevat Paypalin kautta, ja vain Paypal tietää korttisi numeron.

Okei...no onko jossain tietyissä nettikaupoissa erikseen tuo paypal mahdollisuus...huh...ei jaksaisi kyllä alkaa opiskelemaan noita juttuja

Lähes jokaiseen käy tuo paypal. Ei se ole hankala, kunhan saat aluksi kirjauduttua sinne.
Kaikilla kosmetiikkakaupoilla ei ole tietoturva-asiat kunnossa, luottokorttisi tiedot säilyvät siellä pitkään ja ovat helposti hakkeroitavissa. Paypalilla maksaessa veloittaa summan suoraan tililtäsi, ei mene luotolle ja homma on sillä selvä.
Nimimerkillä "kerrasta oppinut"

Yhteistyössä