E
ero edessä
Vieras
Oikeesti.
Meidän parisuhde on niin kuollut ja kuopattu.
Asunto jossa asutaan on kokonaan miehen, mulla ei ole täällä kun sänky ja kahvinkeitin, muu on miehen ostamaa.
Olen tavallisessa työpaikassa, painan duunia 8h päivässä niska limassa ja lapaseen jää nihkee 1200euroa joka kuukausi.
Lapsilisä on 100e ja elatusmaksut lapsen isältä 150e kuussa.
Että sellanen 1450euroa mun matikalla noin about.
Siitä lähtee autolainan lyhennys 150 euroa, eli 1300e.
Sillä pitäs maksaa takuuvuokra + vuokra, n.500e + 500e eli 1000e.
Pyykinpesukone (täälläpäin ei kaikissa vuokra-asunnoissa ole pyykkitupaa! Toki jos olis, niin ei olis kiirehankinta). Saako 200 eurolla? Eli 1200e.
Sit ruuat, pesutarvikkeet, pölynimuri, hygieniatarvikkeet, vessapaperit, kaikki. Astiat löytyy omasta takaa.
Mun matikalla oon vähän vtusti miinuksella vaikka ostaisinkin käytettyä ja koluaisin kirppareita.
Miten mä pääsen alkuun?! :ashamed:
Meidän parisuhde on niin kuollut ja kuopattu.
Asunto jossa asutaan on kokonaan miehen, mulla ei ole täällä kun sänky ja kahvinkeitin, muu on miehen ostamaa.
Olen tavallisessa työpaikassa, painan duunia 8h päivässä niska limassa ja lapaseen jää nihkee 1200euroa joka kuukausi.
Lapsilisä on 100e ja elatusmaksut lapsen isältä 150e kuussa.
Että sellanen 1450euroa mun matikalla noin about.
Siitä lähtee autolainan lyhennys 150 euroa, eli 1300e.
Sillä pitäs maksaa takuuvuokra + vuokra, n.500e + 500e eli 1000e.
Pyykinpesukone (täälläpäin ei kaikissa vuokra-asunnoissa ole pyykkitupaa! Toki jos olis, niin ei olis kiirehankinta). Saako 200 eurolla? Eli 1200e.
Sit ruuat, pesutarvikkeet, pölynimuri, hygieniatarvikkeet, vessapaperit, kaikki. Astiat löytyy omasta takaa.
Mun matikalla oon vähän vtusti miinuksella vaikka ostaisinkin käytettyä ja koluaisin kirppareita.
Miten mä pääsen alkuun?! :ashamed: