Pitääkö lomautusten masentaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kans muistelen että Timppa on luottamusmies. Mua ei lomautukset sinänsä masenna että itse en luottamusmiehenä lomaudu mutta töitä se tietää ihan hemmetisti kun kollegat lomautetaan.

Ei sen tarvii masentaa :D Musta ja miehestä on ainakin vaan kivaa että mies saa viettää aikaa perheensä kanssa. Mut olis myös kivaa jos IAET maksais myös päivärahat ajallaan!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mä kans muistelen että Timppa on luottamusmies. Mua ei lomautukset sinänsä masenna että itse en luottamusmiehenä lomaudu mutta töitä se tietää ihan hemmetisti kun kollegat lomautetaan.

No meillä myös osastojen lm:t lomautetaan. Tai olisihan siinä sellainen lakitekninen juttu millä sen voisi välttää mutta se taas lomauttaisi jonkun muun. Eli solidaarisuudestakin pitää olla kotona.

Ei välttämättä. Mies on joka toisen viikon lomautuksella. Ne viikot on toisessa työpaikassa ja saa sieltä vähän parempaa palkkaa ja on nykyään paremmalla tuulella kotonakin, kun on vaihtelua työssä ja edes välillä jotain mielenkiintoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Ei sen tarvii masentaa :D Musta ja miehestä on ainakin vaan kivaa että mies saa viettää aikaa perheensä kanssa. Mut olis myös kivaa jos IAET maksais myös päivärahat ajallaan!!!!!!!

Eihän noita rahoja ole odotettu vasta kuin 9 viikkoa. Mutta köyhiähän se vaan kirvelee, onneksi vaimo tienaa kht:llä!!! :laugh: :laugh:

Ei pidä, mutta useimpia lomautukset taitavat masentaa. Mun mies on työpaikallaan just joutunut jakamaan irtisanomislappuja ja antamaan ihmisille lomautuksia, jotka jatkuvat "toistaiseksi". Käytännössä näistä toistaiseksi lomautetuista kukaan ei enää tule työskentelemään tuossa yrityksessä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

Eihän noita rahoja ole odotettu vasta kuin 9 viikkoa. Mutta köyhiähän se vaan kirvelee, onneksi vaimo tienaa kht:llä!!! :laugh: :laugh:

Aivan!!! Onneks mun kht on niiiin valtava että sillä eletään jo tosi leveesti :laugh:

Yhteistyössä