Pitää varmaan pysytellä palstalta pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tättärä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tättärä

Jäsen
04.07.2006
211
0
16
...huomenna ja ylihuomenna
Meinaan kun tulee neloselta se imetysdokkari, niin täällähän äitylit on oletettavasti taas toistensa kurkussa :/
Ja minä pökiä kun en osaa olla avaamatta niitä alotuksia, vaikka tiedän että alkaa harmittamaan :whistle:

mä en ole lapsiani imettänyt ja jos vielä joskus lapsen saan niin en tätäkään imetä ja sehän musta monen mamman mielestä tekeekin p.askan äidin lapsilleni!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:45 tunnustan kirjoitti:
mä en ole lapsiani imettänyt ja jos vielä joskus lapsen saan niin en tätäkään imetä ja sehän musta monen mamman mielestä tekeekin p.askan äidin lapsilleni!

no ei nyt ehkä noinkaan. on kuitenkin muistettava, että imetys on luonnollinen tapa ruokkia lasta, ja jos siihen ei ole mitään kropallista syytä, että se ei jostain syystä onnistu, niin kyllä mä sitten ihmettelen jos joku siitä kieltäytyy. tai no joo, nykyäänhän voi ihan vaikka periaatteesta olla imettämättä. en vaan sitä tajuu. :ashamed:

Just mietin tuossa,et mikäs nyt ,kun imetys/korvike,keskustelut on kuivuneet ,kun entisen emännän tissit =)
mut pianhan sitä sitten taas aidotmaidot ja korvikeäipät purkaa agressioitaan ja niitä tääkin mamma lukee .,,

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 22:36 enga kirjoitti:
nii no eihän niitä ketjuja ole pakko lukea joissa aiheesta puhutaan :whistle: kai täällä muustakin puhutaan :D

Veikkaan, että illalla ton dokkarin aikaan/jälkeen täällä ei mistään muusta puhuta ko siitä. Tulee vähintään viis alotusta siitä ja sitten vielä ne kymmenen alotusta, jotka on keksiny aiheensa noista aiemmista ketjuista..

Mutta sitten vaan pysytään poissa jos ei kestetä. :D

Yhteistyössä