pistetäänkö yliluonnollisia kokemuksia näin pimeän syyssunnuntain kunniaksi :D

  • Viestiketjun aloittaja NaarasTiikeri
  • Ensimmäinen viesti
...
Pari vuotta sitten istuin toisen lapsen sängyllä ja katselin, kun lapset leikki lattialla. Sivusilmällä näin, että avonaisesta huoneen ovesta tuli tumma hahmo(aikuisen miehen kokoinen) sisälle huoneeseen. Hahmo hävisi nopeasti huoneeseen tullessaan. Tunne oli outo, mutta ei ollenkaan pelottava
 
NaarasTiikeri
kerron sittenkin tämän, vaikka enemmin tuli mieleen sekoaminen kuin haamut... istuin myöhään yöllä sängyllä ja katselin makkarin ovelle. kävin tahtojen taistelua sängyssään möyrivän lapsen kanssa... käänsin katseeni lapsesta makkarin oveen joka oli jonkin verran raollaan, ja äkkiä se ovi työntyi selvästi enemmän auki vaikka mitään ei näkynyt! noin 20 min myöhemmin, kun mies tuli ja tyrkkäsi makkarin oven auki mielessä ehti häivähtää että ei taas, taas se aukeaa ennenkuin näin miehen kasvot...
 
.
Minä olen saanut joitain kertoja jonkilaisen telepaattisen yhteyden ihmisiin jotka tekevät kuolemaa. Ovat kuolleet viimeistään muutama tunti "yhteyden" jälkeen. Mitä lie tuokin sitten on. Ei kyllä mitään hajua, mutta näin se vain on mennyt.
 
tiiteni harmaana
Edellisenä yönä ennen kuin sain tietää mummini kuolemasta tapahtui seuraavaa: Olin 12-vuotias. Nukuin omassa huoneessani. Asuimme kerrostalon ekassa kerroksessa. Heräsin aamuyöllä ovikellon soitoon. Kuuntelin ja ovikello soi toisen kerran. Kukaan muu ei herännyt. Menin avaamaan. Rapussa ei näkynyt ketään eikä kuulunut mitään askelia tai ovien ääniä. Juoksin alaovelle raput alas. Avasin oven ja katsoin pihalle. Ketään ei näkynyt missään. Menin takaisin nukkumaan. Seuraavana aamuna isäni soitti (vanhempani olivat siis eronneet) että mummin on kuollut viime yönä. Mulle tuli heti tunne, että mummi oli käynyt soittamassa ovikelloa hyvästelläkseen minut. Minua ei pelottanut yhtään.
 
tiituli-80
näitä on kiva lukea, mutta tulevat mieleen väärissä paikoissa... :D eilen rattaiden kanssa sellaisella hämärällä kuntopolulla, jäi iltalenkki vähän puolinaiseksi ! :D
 
firequeen
nostan, jos tänne nyt tuli jotain viihdykettä kun kärvistelen menkkakrampeissa ja suklaan ja batteryn-himossa... :/ kertokaa nyt joku oikein mehukas juttu. pleaseeeee....
 
Olin 5-6 vuotias, lähdin yksikseni talisena päivänä mummon ja ukin luo kotoa, matkaa oli noin 400m. Mummolan kodin tien toisella puolella oli virtaava joki. Kaikista kielloista huolimatta menin joen rantaan enkä mummon luo. Viskelin lumipalloja ja jääpaakkuja virtaavaan jokeen ja katselin kun ne lipuivat kohti siltaa ja järven selkää.. Yksi jääpaakku meni joen reunan jään alle ja jäi sinne jumiin. Astelin jään reunalle, ja toisella jalalla hakkasin jäätä, että se olisi mennyt rikki ja paakku irtoutunut ja jatkanut matkaa. Jää meni rikki, ja samalla tietenkin tipahdin itsekin jokeen. Menin veden alle kokonaan, sain nostettua kädet joen reunan jäälle. Päälläni oli 80-luvun tyyliin toppahaaalari, kunnon toppakengät sekä supikoirahattu päässä, hieman painavat märkänä :whistle: Muistan kun räpiköin virtaavan joen reunalla, mietin hädissäni uskallanko huutaa ukkia ja mummoa apuun, koska saisin karmean huudon kotona jäätyäni kiinni kielletystä teosta, huusin apua, olin jo aivan kohmeessa ja en enää jaksanut mitään muuta kun kannatella käsiäni jäällä... Ajattelin, että nyt yritän kurottaa tuosta jääkimpaleesta joka näkyi aika kaukana
kiinni, ja vetää itseni kuiville sen avulla... Kurotin ja kurotin, siinä vaiheessa tuntui, kun jokin olisi nostanut minua sieltä joesta ylös kohti jääpaukamaa ja hellästi auttanut ylös hyytävästä vedestä :ashamed: Häpeillen juoksin ukin ja mummon luo, väitin vielä kastuneeni lumessa ja mummo yritti valehdella äidilleni puolestani. Hetihän minä kiinni jäin, kun viimeistä hiustupsua yöten hiukset märkänä ja huulet sinisenä. Tänäkin päivänä miettiessäni tapausta, minulle tulee vaikea olo, olen aivan varma, että silloin minua auttoi jokin suurempi voima, en tiedä mikä se oli mutta sen johdosta olen vielä olemassa. Usko en kirkollisiin asioihin, se oli jokin, ehkä minun suojelusenkelini. :ashamed:
 

Yhteistyössä