pistetäänkö yliluonnollisia kokemuksia näin pimeän syyssunnuntain kunniaksi :D

  • Viestiketjun aloittaja NaarasTiikeri
  • Ensimmäinen viesti
NaarasTiikeri
itse en ole valitettavasti kokenut mitään merkittävää... lapsena tosin näin ihmisiä, jotka esim. kävelivät ohi ja yhtäkkiä olivat hävinneet mutta tuolle voi olla täysin luonteva selitys...:D
 
NaarasTiikeri
haloo, anyone ? :D muu perhe päiväunilla, itse sytyttelen kynttilöitä ja juon talven ensimmäiset glögit :D ulkona tuuli viskoo lehtiä puista ja sataa, ilta pimenee... ;)
 
Vieras
Viime syksynä ajoin iltavuoron jälkeen kotiin Hyvinkäällä. Oli pimeää ja sillä tieosuudella oli katuvalot. Äkkiä näin n. 50 m päästä auton nokasta leijailevan valkean olennon, joka näytti olevan paljasjalkainen rääsyläislapsi. Hahmo meni tien ylitse ja hävisi tien laidalla. Hiljensin vauhtia ja sydän pamppaillen ajoin kotiin. En meinannut saada unta ja pelotti. En uskaltaisi polkea/mennä jalkaisin sitä tieosuutta pimeällä !

Mulla on muitakin yliluonnollisia kokemuksia. Esim. lapsena näin siskoni kanssa taivaalla oudon kappaleen. Asia unohtui, ja joskus myöhemmin mietin oliko se totta vai unta. Sen verran pelottava kokemus, josta ei koskaan puhuttu tai en ole koskaan puhunut sitä kellekään. Puhuttiin vasta aikuisena siitä ja kumpikin muisti samoja yksityiskohtia: lila väri ja kirkkaan keltaiset valot, paikan missä näimme. Nuorena tunsin yhtäkkiä että mummo on kuollut. Puolen tunnin päästä tunteesta äiti soitti suru-uutisen ja häämästyi suuresti, kun sanoin että tiedän jo.

 
NaarasTiikeri
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Mä näin paholaisen, aamukuudelta käveli tuolla korvessa keppinsä kanssa..ja häntä laahasi perässä. Tuli kiire kotio..
se taisi olla vain uneton naapurin pappa, jolla aamutakin vyö laahasi perässä :D
 
jeps
Joskus noin 6-vuotiaana heräsin keskellä yötä ja nousin ylös mennäkseni olkkariin isoveljen luoksi, niin oviaukossa seisoi nunna kädet ristissä. Mä muistan sen niin elävästi.. juoksin paniikissa sen läpi silmät kiinni. joskus jälkikäteen oon lukenu että se tarkottais jotain hyvää tai vastaavaa..
 
Hoitaja
Mä olen töissä vanhainkodilla ja vannon että meidän osastolla on jotain henkiä jotka kulkee öisin. Ovet avautuu, sulkeutuu itsestään, joskus huoneissa kuuluu askeleita vaikkei kukaan ole jalkeilla, tunnet että joku kävelee niin läheltä sinua että olet varma että joku hipaisi sinua mutta ketään et näe.. aika pelottavaa mut kuitenkin jollain tavalla kiinnostavaa ja odotan oikein että kuuluisiko taas jotain, että joku hengistä olisi taas liikkeellä =)
 
näin noin 7vuotta sitten kaksi kertaa ruskea silmäisen pojan seisovan sängyn vieressä (miehen puolella) ekalla kerralla pojalla oli pelkät kalsarit jalassa.
seuraavalla kerralla pojalla oli sininen pyyhe ympärillä. (meillä oli sellainen pyyhe)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
näin noin 7vuotta sitten kaksi kertaa ruskea silmäisen pojan seisovan sängyn vieressä (miehen puolella) ekalla kerralla pojalla oli pelkät kalsarit jalassa.
seuraavalla kerralla pojalla oli sininen pyyhe ympärillä. (meillä oli sellainen pyyhe)
Kyllä tulis mulla pissa alle jos samoin kävisi :eek:
Ootko ikinä ajatellu, et se poika olis vaikka joskus asunu siinä teidän kodissa ???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tahveliini:
Alkuperäinen kirjoittaja :
näin noin 7vuotta sitten kaksi kertaa ruskea silmäisen pojan seisovan sängyn vieressä (miehen puolella) ekalla kerralla pojalla oli pelkät kalsarit jalassa.
seuraavalla kerralla pojalla oli sininen pyyhe ympärillä. (meillä oli sellainen pyyhe)
Kyllä tulis mulla pissa alle jos samoin kävisi :eek:
Ootko ikinä ajatellu, et se poika olis vaikka joskus asunu siinä teidän kodissa ???
kyllä olen miettinyt miksi poika ilmestyi meille ja onko asunut siinä asunnossa, molemmilla kerroilla heräsin yöllä siihen kun tunsin että joku tuijottaa mua, katsoin poikaa niin kauan simiin kun uskalsin.
sen jälkeen laitoin silmät kiinni, enkä avannu silmiä sinä yönä enää.
poika muistuttaa meidän poikaa todella paljon. pojan iho oli ruskea maitokahvin värinen niinkuin meidän pojalla on. poika on vasta vuoden vanha.
meillä ei ollut silloin miehen kanssa lapsia kun näyn näin!
 
Mä olin matkustanut äitini luo italiaan ja illalla sitten söimme terassilla ja sisälle oli ovi auki. Siinä me söimme ja mä katsoin sinne sisälle, niin näin tyttäreni kävelemässä olohuoneesta keittiöön päin. Se oli jotenkin niin rauhallinen hetki ja katsoin vain, että J....... kävelee siellä.
Sitten iski pieni paniikki, kun tajusin, että tyttö on kyllä ihan suomessa. :eek: Ton mä olen jotenkin järkeilyt niin, et näin varmaan valveunen, tai jotain, kun en ollut lentoa edeltävänä yönä nukkunut juurikaan, kun lento jännitti.Mutta toisaalta, kun olin ihan valveilla ja juteltiin ja syötiin siinä.
 
Tsirlips
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Tahveliini:
Alkuperäinen kirjoittaja :
näin noin 7vuotta sitten kaksi kertaa ruskea silmäisen pojan seisovan sängyn vieressä (miehen puolella) ekalla kerralla pojalla oli pelkät kalsarit jalassa.
seuraavalla kerralla pojalla oli sininen pyyhe ympärillä. (meillä oli sellainen pyyhe)
Kyllä tulis mulla pissa alle jos samoin kävisi :eek:
Ootko ikinä ajatellu, et se poika olis vaikka joskus asunu siinä teidän kodissa ???
kyllä olen miettinyt miksi poika ilmestyi meille ja onko asunut siinä asunnossa, molemmilla kerroilla heräsin yöllä siihen kun tunsin että joku tuijottaa mua, katsoin poikaa niin kauan simiin kun uskalsin.
sen jälkeen laitoin silmät kiinni, enkä avannu silmiä sinä yönä enää.
poika muistuttaa meidän poikaa todella paljon. pojan iho oli ruskea maitokahvin värinen niinkuin meidän pojalla on. poika on vasta vuoden vanha.
meillä ei ollut silloin miehen kanssa lapsia kun näyn näin!
Minkä ikäinen tää poika oli? Voisko se olla teidän poika vanhempana? Tai teidän toinen lapsi? Enne siis? Kävi sua tervehtimässä jo ennen syntymää? :)
 
siiri
Sulhaseni kuoleman jälkeen olen monesti tuntenut nukkumaan mennessäni patjan painuvan alas, ikäänkuin joku istuisi viereeni. Vaikea selittää... mutta joustinpatja ei kyllä itsestään liiku..

Toisaalta lohduttavaa kun voi kuvitella rakkaansa olevan yhä vierellä.
 
Noin reilu vuosi sitten yhtenä iltana olin suihkun jälkeen kuivattelemassa kun ihan selvästi kuulin mieheni äänellä jonkun sanovan minulle jotain meidän makuuhuoneesta, kysyin että mitä sanoit? (luulin miehen tulleen jo kotiin töistä) Menin makkariin eikä siellä ollut ketään. Lapsetkin oli nukkumassa.
 
onhan näitä. kerran näin unta, että istuin muorin sängyllä kattelemassa kun muori nukkuu. muori soitti mulle seuraavana aamuna ja kertoi nähneensä niin selkeästi unta, että istuin hänen sängyn reunalla häntä silittelemässä. ja kun oli herännyt, niin olin kuulemma vielä hetken siinä viipynyt.
kun muori kuoli ja hänen ainoa hengissä oleva siskonsa astui hänen kotiinsa niin kaikki talon valot alkoivat samalla hetkellä räpsyä (eikä siinä asunnossa normaalisti mitään valovikoja ollut ) .ja kun siitä siirryttiin kappeliin, niin sielläkin alkoi valot vilkkumaan juuri kun hänen siskonsa meni arkun luokse! kysyttiin muorin naapureilta oliko heillä ollut sähkö ongelmia, ei kuulemma :eek:
mulla monesti tulee tunne kuinka joku hipaisisi mua, vaikka ikkunat on kiinni eikä ketään lähettyvillä.
 

Yhteistyössä