Pistetääs lauantai-illan ratoksi gallub. Miten reagoisit jos miehesi tulisi nyt ja ilmoittaisi että haluaa erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaillen

Vieras
Minä varmaan sanoisin aijaa. No meidän suhde ei ole tällä hetkellä ihan parhaissa kantimissa, joten mä en varmaan yllättyisi jos se tuollaista nyt sanoisi.

Ihmetys olisi kyllä kova, kun tänäänkin on sanonut, että rakastaa... Enkä muuten antaisi periksi! Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta, joten ei sitä ihan yhdellä ilmoituksella lopettaisi.

Kysyisin et mitä hittoa se sekoilee, sitten syytä..Tämän jälkeen kiittäisin kauniisti ja toivottelisin hyvät loppuelämät, koira autoon ja porukoille.

Meillä on sopimus ettei puhuta edes vihasena mitään eroon liittyvää ellei se ole sitten tosissaan homma siinä.

Pitäs sitten varmaan neuvotella siitä kumpi saa kesämökin. Minä haluaisin sen ja ukon pitäs pulittaa siitä aika sievonen summa että luopusin. Sais pitää tän meidän kodin.

No hieman yllättyisin. Sitten yrittäisin keskustella, mutta kun hetken kuluttua toteaisin, että se on joutunut mielenhäiriöön, niin soittaisin päivystykseen ja pyytäisin kyydin hakemaan.

Yhteistyössä