PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

No niin.. nyt taas ehtii kirjoitella vähän :)

Paino on lähtenyt vaihtelevalla menestyksellä. Yhteispudotusta mulla kumminkin nyt 17,7kg, joten kumminkin aika paljon. Silti sitä on vielä varaa lähteä, ja kaikkeni meinaan sen eteen tehdäkin! :)
Tänään aloitin pisteiden laskun uudestaan, kun en oo saanu aikaiseksi niitä hetkeen laskea :/ paino on kyllä tippunut, mutta nyt haluan palata takaisin kuriin :D
Tosin tämä viikko meni kyllä totaalisen penkin alle syömisten suhteen... oli kaikenlaista juhlaa, ja herkkuja liikaa. Joten paino nousi viikossa 100g. Ei kumminkaan ollut siis niin paha nousu mitä olisin odottanut, joten sekin ehkä omalta osaltaan autto mua tsemppaamaan itteni tähän uuteen pisteidenlaskukauteen :D
Ja kyllä HP se paino tuosta taas alkaa laskemaan, ja täältä saa kyllä aina tukea :)

Nyt vain kaikki muutkin pisteilijät reippaasti tänne mukaan kirjottelemaan! :)

Hyvät yöt! :)
 
Ensimmäinen viikko takana (jälleen kerran :p). Paina päivänä meni vähän yli sallitun, mutta en niuhota pisteistä, koska jos lasken ne ihan pilkulleen, niin yli menee ja kunnolla... Su ja ma oli kiva pikku mahatauti, tosin eilen alkoi jo ruoka maittaa illalla, joten se taisi avustaa mua ;)

Aloituspaino 16.11 81,8 kg
Paino 23.11 79,5 kg, viikkopudotus -2,3 kg
 
Hieno alku sulla hp oli :) vaikkakin ei voi sanoa että mahatauti olisi koskaan kivaa, mutta jotain hyötyä siitä ainakin hetkellisesti aina voi olla :D

Mulla viikossa tippui kans painoa ihan kivasta, miinusta siis tuli 1,2kg :) eli yhteispudotusta on 18,5kg, wuhuu!
Eipä ole pitkä matka enää että 20kg menee rikki!!!
Silti mä jo haaveilen siitä, kun 30kg menee rikki, vaikkakin siihen taitaa mennä vielä hetkinen. Mutta hitaasti ja varmasti tämä mun paino laskee, eikä nuo pienet plussat saa muu heittämään kirvestä kaivoon!! :)

Kuinkas hp:n toinen viikko meni? :)
 
HP:n toinen viikko meni hyvin, mutta NYT ahistaa :headwall: Viikonloppu reissussa, ja unohtu joka ikinen laihdutus mielenperukoiltakin. Tänään painoa ihan sairaasti... Turvottaa jne :rolleyes: Oli kyllä tarkoituskin, ettei reissussa laihduteta, mutta silti masentaa. Sulla on tosi hienosti pudonnut!!! *kateellinen*

Täytyy keksiä jotain muuta, ettei tulis mielitekoja enää. Ja salaattia ruoaksi!!! Palataan, ja laihdutaan kovasti :wave:
 
Kyllä se siitä :hug:
Munkin puolesta voidaan jättää joulu välistä ja uudet vuodetkin ;) ne on kyllä ikäviä, kun jouluunkin "kuuluu" syöminen...

Mulla viikko meni ihan kivasti, tuli syötyä suht terveellisesti, ja herkkujakin vähän. Eli ei mitään totaalilipsumisia :)
Miinusta tuli kumminkin 100g, ja se oli parempi kuin ei mitään.. varsinkin kun tää mun paino heittelee aina vähän, joten huomenna se voi olla jo taas pari sataa grammaa pienempi.

Mutta muista että aina on uusi päivä, ja uusi aika aloittaa pisteet :) nimimerkillä edelleen niitä tulee laskettua vain päässä....
 
Apua, nyt on joulutohinassa unohtuneet jokaikinen ajatuskin laihduttamisesta :xmas: Ja pirun menkat sotki vielä suunnitelmia :( Tämä on taas niin tätä mun "laihduttamista"... Taidan katsoa taas joulun jälkeen, jouluna en halua laskea pojoja (ihan kun niitä olisin kovin paljoa edes laskenut nyt). Sitten ottakaa mua niskasta kiinni ja kovaa!

OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA!!! :hug:
 
Tää joulunaika + uusi vuosi oli kyllä erittäin paha kompastuskivi myös mulla :( herkkuja tuli syötyä, ja paino sen mukainen... yhteensä 2kg tuli lisää :ashamed:
nyt pitäis taas ruveta elämään arkisesti, eikä syödä mitään ylimääräistä.

Kyllä se taas tästä! :)

Mun punnitus on edelleen keskiviikkoisin, ja nyt on taas kova tsemppi päällä! :)
Tosin liikunta taitaa tälläkin viikolla jäädä aika minimiiin, kun zumbatunnitkin alkaa vasta ens viikolla... ja pojan kans pitkien lenkkien tekeminen ei oikein onnistu, kun eipä tuo vajaa 2v jaksa istua tuntitolkulla vaunuissa...
Mutta siis syömisten katsomisella lähdetään tämän vuoden laihdutusta toteuttamaan, tavoitteena kevääseen mennessä 10kiloa saada pois :p
 
Täytyy sanoa, että olin äsken lentää perseelleni Siis ennen joulua kävin viimeksi vaa'alla ja silloin paino oli paljon pienempi kuin nyt... Uutena vuonna nautiskellut nakit ja sipsit tais jäädä suoraan mun vyötärölle.

Aloituspaino: 87,5kg (4.1.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin
Paino nyt: 87,5kg (4.1.-11)
Pudotettu: -
Viikkopudotus: -

Kummasti motivaatio kohosi asteella tai parilla lisää! (olin laiska ja kopsasin tätä osaksi toisesta ketjusta, sori :ashamed:)
 
No niin, keskiviikko ja virallinen punnitus suoritettu :) tästä tämä tämänvuotinen elämäntapamuutos jatkuu!!

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 90,4kg
Pudotusta viikossa 200g
Pudotusta yhteensä -
Pudotettu 20kg vuonna 2010

Tää eka rimpsu nyt on vähän sekava, mutta koska en tavallaan aloita tätä elämäntapamuutosta nyt vaan se jatkuu, mutta tavallaan taas haluan "aloittaa" alusta tämän, koska on uusi vuosi ja haluan nähdä paljonko tänä vuonna saan pois! Sekavaa selitystä...

Mutta tästä se suunta on alaspäin!
Eilen pisteiden lasku sujui melkein "täydellisesti"... eli sain melkein koko päivän syömiset kirjattua ylös... mutta illalla tapahtu pieni suklaa repsahdus... :kieh: ja tänään takasi ruotuun!! :)
 
Tosi upeasti olet pudottanut painoasi, onnea :hug: Mä olen viime vuonna vaan kerännyt lisää, pudotusyrityksistä huolimatta...

Meille tulee nettipimento :( Laitan tän siks jo nyt. Mites on mennyt? Eilen oli ihan outoa, paleli ja väsytti ihan sikana... Ja tänään on niin kuuma ettei mitään rajaa... Onko sulla ollut koskaan samanlaista?

Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 87,5kg (4.1.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin
Paino nyt: 85,0kg (9.1.-11)
Pudotettu: - 2,5 kg
Viikkopudotus: - 2,5 kg
Matkaa 1. tavoitteeseen 5 kg
 
Heippa taasen teille :)
Vieläkö te huolitte mut takas joukkoonne??
17.1 alkaen olen yrittänyt laihistella ja oon jopa 3,1kg painoa pois saanutkin \o/ jee!
nyt voisin taas testata noita paikkareita, tähän asti oon vaan yrittänyt vähentää herkkuja ja hiilareita...
Eli painot:
17.1 90,3kg :headwall: :x
21.2 87,2kg -3,1 kg

enpä kyllä viime vuoden lopulla tehnyt yhtään mitään mun painon hyväksi, söin vaan ja möllötin :(
nyt päätin että olen tänä vuonna ilman sen tarkempaa aika rajaa 10kg laihempi!!
 
Moi moi!

Tervetuloa kaveriksi :) On tähän pinoon kirjoittelu jäänyt, kun ei muita ole näkynyt. Tosin on laihduttelukin jäänyt, aloitin - taas kerran - uudelleen viime viikolla. On ollut kaikenlaista, ja minä kun olen edelleen suruuni syöjä, niin överiksihän se meni, kun kerran karkasi mopo käsistä. Nyt otin tavoitteeksi -500g/vko, eli yksi repsahdus viikossa ei niin haittaa... Mulla on viime vuodesta paino vaan noussut, mutta tän vuoden alusta on kuitenkin edelleen miinusta, huoh. Mutta nyt ois tsemppi päällä, huomenna punnauspäivä, joten saa nähdä, mitä näyttää ;)
 
Mä ajattelin huomenna alkaa laskemaan pisteitä.. Painonpudotusta yhteensä takana 42kg, tosin ei enää, kun lihoin lomalla 6kg :D Joten nuo 5 takaisin ja sen jälkeen vielä ainakin 10kg lisää. Pituutta 176cm, painoa 88kg.
 

Yhteistyössä