pistelee keuhkoissa välillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tobi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tobi

Vieras
No jaa-a, nyt on sellanen tapaus että keuhkoissa aina välillä pistelee, kipu on vasemman ala keuhkossa. Kipuvoi tulee yhtäkkiä, missä tai milloin vain, kun liikun/urheilen tai olen tietokoneen äärellä. Joskus sattuu kun vedän ilmaa sisään ja joskus kun puhallan ulos... Ja joskus ei oo kumpikaan mutta silloin sattuu kun liikun. Mitä tämä voisi olla? Vain joku allergia tai lihaskipu. Tai joku pahempi sairaus.. Minä en polta, astmaa on TODELLA vähän. En ole ylipainoinen, liikun paljon. Tämä kipu on ollut noin 6 kk. Aattelin nytten ottaa selvää tästä koska se on ollut niin kauan ja olen aina luulenut että se ei ole mitään koska ne kivut häviää aina niin nopeasti. Jokus on ollut niin että ei ole ollut kipuja 1-2viikkoon ja joskus aina välillä viikon ajan ja joskus kun herkuttelen.

minulla on ollut juuri samanlainen vika lapsesta asti, joten en usko, että tupakoinnilla on mitään tekemistä tämän kanssa. Yritän itsekin ottaa selvää pistelystä, mutta vastausta ei löydy :/

[QUOTE="Mies";28510194]Luulen että se voi johtua huonosta ryhdistä.[/QUOTE]

Tosiaan lytyssä on vaikeampi hengittää mutta itsellä siis sama ongelma ja ainakin yritän pitää ryhdin kunnossa. Mulle vaan tuota voi iskeä ihan makuullaan suorassa, lenkillä jolloin pidän ryhdin aina kunnossa, ja ihan muuten vaan. Itselle on kuulemma joskus sanottu että rintalasta on vähän lytyssä. Siis äidilleni pienenä. Toinen juttu että jalat lievästi eri pituiset (normaali vaiva ja sitä ei itse voi huoma ja on siis joidenkin millien ero). Luin joskus netistä että yleinen vaiva joilla tuota eripituisiitta koska jotenkin menee solmuun keuhkot. En muista enää vaivan nimeä mutta jäsenkorjaaja ja hieronta voi auttaa.

Kokeile laittaa kaksi tennispalloa pyyhkeen sisälle ja liikuttaa selkää sen päällä. Pitäisi naksua. Tennispallot siis vierekkäin ja poikittain siis selän alle. Varsinkin yläselän. Voi kai palloja enemmänkin olla. Pitäisi itse kokeilla, muttei ole noita palloja. Tämä saattaa siis avata jotain lukkoja jotka vaikeuttavat hengitystä.

Yhteistyössä