pisteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä pisteiden laskemista, jos haluaa laihduttaa, siihen riittää normaali terve elämäntapa, pitäytyminen makeasta ja leivoksista ym, ja riittävästi liikuntaa, se riittää ainakin mulla, jos haluan kiloja pois. Mutta jokaisen oma asia tietysti, jos haluaa elää pisteiden laskemisen merkeissä, tuntuisi vaan aika stressaavalta sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä pisteiden laskemista, jos haluaa laihduttaa, siihen riittää normaali terve elämäntapa, pitäytyminen makeasta ja leivoksista ym, ja riittävästi liikuntaa, se riittää ainakin mulla, jos haluan kiloja pois. Mutta jokaisen oma asia tietysti, jos haluaa elää pisteiden laskemisen merkeissä, tuntuisi vaan aika stressaavalta sellainen.

Kaikilla ei välttämättä riitä itsekuri siihen,että ei syö esim herkkuja tai muutenkaan mitään "ylimääräistä".
Itselläni on ruokailutottumukset muuttunu järkevämpään suuntaan aloitettuani =) mm.leivän syönti vähentynyt huomattavan paljon!
eikä tuo stressaavaa ole,parin vko jälkeen muistaa automaattisesti paljonko mikäkin vie posteitä

Mä olen huomannut että ensinnäkin aika monella ei oikeasti ole harmainta hajua siitä millainen syöminen loppujen lopuksi on järkevää, ruokatietous on ihan onneton. Ja toinen juttu on se että tuollainen pistelasku tai muu systeemi, se helpottaa siinä rajojen asettamisessa. Itse olen luopunut kaikenlaisesta varsinaisesta laihduttamisesta, hyvää ja tasaista tulosta tulee pidättäytymällä herkuista (juhla on aina juhla, silloin ei nuukailla) ja liikkumalla. Lakkasin selittelemästä itselleni ettei mulla muka 3 lapsen äitinä ole aikaa ja aloin ensinnäkin vaan ottamaan sitä aikaa. Oikei, se on pois siitä mun sohvalla löhöämisestä iltasella ja toisekseen, lasten kanssa kun lähden ulos, en vaan tönötä vieressä katsomassa vaan pingon mukana, siinä se vasta hiki tuleekin...

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:

Kaikilla ei välttämättä riitä itsekuri siihen,että ei syö esim herkkuja tai muutenkaan mitään "ylimääräistä".
Itselläni on ruokailutottumukset muuttunu järkevämpään suuntaan aloitettuani =) mm.leivän syönti vähentynyt huomattavan paljon!
<eikä tuo stressaavaa ole,parin bvko jälkeen muistaa automaattisesti paljonko mikäkin vie posteitä

Näinpä!
Ja jotenkin se että käy punnituksessa antaa ryhtiä siihen touhuun.
Mä olen ennenkin pudottanu painonvartijoissa, mut silloin ryhmä loppui paikkakunnalta juuri, kun olin saavuttanu tavoitteen, enkä päässy kunniajäseneksi.
Se oli silloin helppoa ja se on nyt helppoa, jopa niin, että mulla ojn vaikeuksia syödä kaikki pisteet, mutta itse vaan en saa sitä järjestystä itsessäni pidettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:

<eikä tuo stressaavaa ole,parin bvko jälkeen muistaa automaattisesti paljonko mikäkin vie posteitä

jokaisella oma tapansa... mulla tää laihdutus-inspis lähti siitä, kun olin rajussa mahataudissa, ja sen jälkeen ei sitten enää tehnytkään mieli karkkia/suklaata, eikä mitään muutakaan makeaa... ja paino on tippunut kuin itsestään, kun kaikki ylimääräinen mussutus jäi, ja lisäksi tosiaan liikuntaa (normaali hyötyliikuntakin riittää), mutta plussana tietysti kaikki muu kuntoilu päälle! saa nähdä, kauanko sitä voi olla, ettei tee edes mieli mitään makeaa...

Yhteistyössä