Pisteilijät: Kun lähdette "viihteelle"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
...katsotteko, että pisteitä on jäljellä tarpeeksi alkoholiin?

Minä yritän. Viime la olin pitkästä aikaa "juomapäällä", tai siis ystävän luona nappailtiin ja saunottiin. Laskin että varmaan 8 pulloa olutta menee, eli varasin 16 pistettä niihin. Aika raaka homma-päivällä ei saanut syödä juuri mitään! Onneksi olin ollut kaukaa viisas ja tehnyt 0-pisteistä keittoa.

Miten te muut?

En säästä pisteitä alkoholille, jos oon baariin lähdössä. Mutta jos iltasella otan yhden siiderin, niin sen merkitsen päiväkirjaan. Jos tarjolla on sipsejä tai muuta naposteltavaa ohessa, niin niitä varten ehkä säästän pisteitä. Mut viina on semmonen ylimääräinen, ettei se oikein "ravintoaineeksi" kelpaa, niin syön sen päivän ihan normaalisti. Muutenhan sitä olutkin menee päähän kuin metrinen halko! Ei tuu tuota viunaa niin paljoa otettua, että siitä ois ongelmaa pisteilyn osalta :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 11:32 vieras kirjoitti:
Minä yritän. Viime la olin pitkästä aikaa "juomapäällä", tai siis ystävän luona nappailtiin ja saunottiin. Laskin että varmaan 8 pulloa olutta menee, eli varasin 16 pistettä niihin. Aika raaka homma-päivällä ei saanut syödä juuri mitään! Onneksi olin ollut kaukaa viisas ja tehnyt 0-pisteistä keittoa.

Millaista on 0-pisteinen keitto? Eli siis reseptistä oisin kiinnostunut!

Yhteistyössä