Pisteiden lasku tauolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shaina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shaina

Vieras
No niin, minä lähden huomenaamusta reissuun enkä kyllä meinaa lomamatkalla pisteitä laskea :whistle: Katsotaan miten tytön käy.. Vertailun vuoksi, tänä aamuna painoin 68,4kg. Seuraavan kerran pääsen vaa'alle 2.3. Toivottavasti ei tuu lomalla ihan täysin repsahdettu :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2005 klo 08:53 Shaina kirjoitti:
No niin, minä lähden huomenaamusta reissuun enkä kyllä meinaa lomamatkalla pisteitä laskea :whistle: Katsotaan miten tytön käy.. Vertailun vuoksi, tänä aamuna painoin 68,4kg. Seuraavan kerran pääsen vaa'alle 2.3. Toivottavasti ei tuu lomalla ihan täysin repsahdettu :ashamed:
Minä painan muuten tasan kilon enemmän kuin sinä.Toivottavasti vaaka näyttää mulle tuon sinun lukeman ens viikon torstaina. :whistle: Elähän kovin ala ahmimaan siellä lomalla! :kieh: :D :D

Mulle on käyny jokaisella etelän lomallani niin, että paino on laskenu... Kai sit tulee juotua enemmän (vettä) ja oltua kokoajan liikkeellä...
Ei ne lomat aina pahasta ole! :)
Hyvää matkaa! B)

Piti kaivaa tää täältä kaukaa... Lomalta palailin eilen ja tänä aamuna vaaka näytti 69,4kg eli kilon verran ois sit tullut takaisin lähtöhetkeltä :/ Mutta mie lasken sen vielä lennon turvotukseen, matkaummetukseen jne :laugh:

Etelänmatka ei ollut kyseessä vaan kaupunkiloma New Yorkissa. Käveltiin paljon, mut oli se ruokakin sit siellä aika "ravitsevaa".. Mutta ei muutakuin takaisin pisteille! Tuliaiskarkkia ja suklaata on tuossa tyrkyllä, mut toivottavasti pystyn hillitsemään itseni.

Mites täällä muilla on mennyt?

Älä vaan kajoa niihin karkkeihin.. Täällä voidaan melkoisen paksusti, motivaatio on ollut hukassa eiliseen asti. Kun sai pitkästä aikaa kaivettua pv-matskun esille, ja kirjattua kaikki ruoat, niin oli/on tooooosi hyvä mieli ja olo. Tänään on sama jatkunut ja vanhat vinkit olen kaivanut pääkopastani esille ja pisteet näyttävät riittävän oikein hyvin. Vielä jäljellä 10 pistettä iltaruokaan ja iltapalaan, jes! Tsemppiä sinullekin, kyllä se kilo pian katoaa, koska turvotustahan se vaan on ;)

Yhteistyössä