Vieras
toppahousut ja takin päälle vaikka asteita -2? Alle aattelin pitkät kalsarit, sukat, pitkähihasen paidan
...ja itse ihmettelen, et ku jo nyt laitetaan toppavaatteet, niin miten laps pärjää -20 asteessa.... no makunsa kullakin...Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Ihan hyvin voi laittaa.
Itse vähän ihmettelen tota kerrospukeutumisen logiikkaa. Luulis, että lapsella on mukavampi olla kun ei ole sataa kerrosta erilaisia välihousuja ja haalareita päällekkäin.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:...ja itse ihmettelen, et ku jo nyt laitetaan toppavaatteet, niin miten laps pärjää -20 asteessa.... no makunsa kullakin...Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Ihan hyvin voi laittaa.
Itse vähän ihmettelen tota kerrospukeutumisen logiikkaa. Luulis, että lapsella on mukavampi olla kun ei ole sataa kerrosta erilaisia välihousuja ja haalareita päällekkäin.
Ei tarhassa ainakaan olla -20 asteella pihalla, enkä mäkään pistäs meiän jätkää 20 pakkases ulosAlkuperäinen kirjoittaja siiri:...ja itse ihmettelen, et ku jo nyt laitetaan toppavaatteet, niin miten laps pärjää -20 asteessa.... no makunsa kullakin...Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Ihan hyvin voi laittaa.