Pistäsinkö jo tolle 5 vuotiaalle

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Ihan hyvin voi laittaa.
Itse vähän ihmettelen tota kerrospukeutumisen logiikkaa. Luulis, että lapsella on mukavampi olla kun ei ole sataa kerrosta erilaisia välihousuja ja haalareita päällekkäin.
...ja itse ihmettelen, et ku jo nyt laitetaan toppavaatteet, niin miten laps pärjää -20 asteessa.... no makunsa kullakin...
 
Kyllä meidän 5v on jo toppavaatteita pitänyt ja nytkin itse halusi ne mielummin kun välikausi puvun. Usein tulee lisäämään tai vähentämään vaatteita jos ei ole sopiva vaatetus päällä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Ihan hyvin voi laittaa.
Itse vähän ihmettelen tota kerrospukeutumisen logiikkaa. Luulis, että lapsella on mukavampi olla kun ei ole sataa kerrosta erilaisia välihousuja ja haalareita päällekkäin.
...ja itse ihmettelen, et ku jo nyt laitetaan toppavaatteet, niin miten laps pärjää -20 asteessa.... no makunsa kullakin...

No miks ei pärjäisi -20 asteen pakkasella sillä samalla toppapuvulla?Miten se toppapuku siitä huononee jos sitä käytetään jo pienemmillä pakkasilla?Ja luonnollisesti kovemmalla pakkasella lisätään sitä vaatetta ja villaa sinne toppapuvun alle!Helpommallahan sitä pääsee jos pistää pikkupakkasella toppapuvun kuin että laittais collaripukua ja villapukua välikausihaalarin alle,nehän ajaa ihan saman asian!Tuossa kerrospukeutumisessa ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä!!!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Ihan hyvin voi laittaa.
Itse vähän ihmettelen tota kerrospukeutumisen logiikkaa. Luulis, että lapsella on mukavampi olla kun ei ole sataa kerrosta erilaisia välihousuja ja haalareita päällekkäin.
...ja itse ihmettelen, et ku jo nyt laitetaan toppavaatteet, niin miten laps pärjää -20 asteessa.... no makunsa kullakin...
Ei tarhassa ainakaan olla -20 asteella pihalla, enkä mäkään pistäs meiän jätkää 20 pakkases ulos
 

Yhteistyössä