Pistäkääs kuvia kodeistanne

• Viestiketjun aloittaja "Pööppä"
  • Ensimmäinen viesti
Kun muutettiin yhteen 17- ja 18- vuotiaina niin kaikki piti olla aina jostain syystä mustaa :D Nyt vuosien varrella kalusteet on pikkuhiljaa muuttuneet valkoisiksi ja kyllä meillä nyt on kieltämättä aika valkoinen koti. Ihanan avaraa ja raikasta ;)

[QUOTE="aijai";30722876]Kauheen levotonta, kaikki on eriväristä ja eri kuvioita, en pystyisi asumaan. Ja jos siivous on muissa huoneissa kesken niin noissa sitä ei ole varmaan vielä edes aloitettu?[/QUOTE]

Meillä on kuitenkin hyvä olla täällä. Värit on meille tärkeitä joten niitä löytyy :)

• Tykkää
Reactions: chef
Ihana tuo lavapöytä. Vaikka se taitaakin olla jo ihan läääs siisonia, niin mä tykkään. Mutta mulla on yleensäkin tapana lämmetä hitaasti niin kodin sisustuksen, kun vaatteidenkin suhteen.

Kun tulee jotain uutta, niin nyrpistän aina nenääni. Hyi, yäk, en mää vaan ikinä, koskaan, enkä milloinkaan. Ja kun kuluu puoli vuotta, niin hupsis. Mä sitten kuitenkin... :D

Uusimmat hotit sisustuksessa on marmori. Ja voi että, miten se on musta ihan rumaa ja kamalaa. Jälleen kerran olen sanunut hiljaa mielessäni ja jopa ääneen, että hyi, rumaa, ei ikinä. Mutta saas kattoa, miten käy puolen vuoden kuluttua :D

"minä vain"
[QUOTE="aijai";30722899]Kyllä meiltäkin löytyy väriä muttei miljoona eri väriä ja kuosia samasta huoneesta. Ja nuo lavat olisi meillä halkopinon alla, ei huonekaluina...[/QUOTE]

kai sinä ymmärrät, että sinun ei tarvitse asua tuolla?
Minusta kodikas koti.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
joo väriä
väriä tuo eloa huoneeseen ja kodikkuuta pelkkä valkonen muistuttaa sairaalan huonetta. Toi lava pöytä oli helmi eipä ennen oo nähnykkään tai käynny mielessä:) istumapaikkana ollu . huutokauppa alkaa.

Spencer Hastings
En viitsi ottaa kokonaisista tiloista kuvia, koska kaikkialla on koko ajan jotain remonttirojua ja muuta sontaa. Mutta nää enemmänkin huonekalukuvat kuitenkin kertoo ihan hyvin siitä, millainen tyyli täällä kokonaisuudessaan on. Ei ole mitään erityisiä sisustusratkaisuja. Yksinkertainen pohja asunnossa, yksinkertaiset perushuonekalut. Simppeliä. Lemmikit ovat ottaneet osaa huonekalujen tuunauksessa....

Jääkaapin päällys. Miehen hienovarainen viesti sille, että voisin vähän relata.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Todellakin se on pääasia. En minä rupea muille sisustamaan vaan vain meille. Teinipojan huonekkin in hänen omien toiveiden mukainen. Kaikkea sälää on ja paljon mutta hän viihtyy siellä kavereiden kanssa oikein hyvin.
Tos syksyllä kävin nuoremmalla pikkuliskolla remppamiehenä, eli pääsääntöisesti maalarina. Muu kämppä jokseenkin tylsästi maalarinvalkoisella, lukuunottamatta niitä seiniä joihin syssi itte laittoi mieleisensä tapetin. Ja teinipojan huoneeseen sit kolme seinää limevihreällä. Poika itte valitsi värin ja tahtoi samaa kuin mitä on matossakin. Siit tuli ihan jees ja poika itte tykkää.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä