"Pööppä"
Kun on jo keskustelua upeasta valkoisesta sisustuksesta niin alkoi kiinnostaa millaisia sisustusratkaisuja teillä sitten on jos ette sisusta valkoisella?
Kauheen levotonta, kaikki on eriväristä ja eri kuvioita, en pystyisi asumaan. Ja jos siivous on muissa huoneissa kesken niin noissa sitä ei ole varmaan vielä edes aloitettu?Olkkaria
Teinipojan huonetta
Muut huoneet ovat niin vaiheessa siivouksen alla, että en laita kuvia niistä nyt.
Kyllä meiltäkin löytyy väriä muttei miljoona eri väriä ja kuosia samasta huoneesta. Ja nuo lavat olisi meillä halkopinon alla, ei huonekaluina...Meillä on kuitenkin hyvä olla täällä. Värit on meille tärkeitä joten niitä löytyy
Ainakin minulle sopivaJaa, että valkoinen sisustus ärsyttää?
Taitaa täs ketjus olla aika monta valkoisen sisustuksen omistajaa...
Bootyn koti näyttää kivalta.
Se lie pääasia, että itte tykkää ja viihtyy.Ainakin minulle sopiva
Todellakin se on pääasia. En minä rupea muille sisustamaan vaan vain meille. Teinipojan huonekkin in hänen omien toiveiden mukainen. Kaikkea sälää on ja paljon mutta hän viihtyy siellä kavereiden kanssa oikein hyvin.Se lie pääasia, että itte tykkää ja viihtyy.
Teillä on oikein kodikkaan näköistä.
Tos syksyllä kävin nuoremmalla pikkuliskolla remppamiehenä, eli pääsääntöisesti maalarina. Muu kämppä jokseenkin tylsästi maalarinvalkoisella, lukuunottamatta niitä seiniä joihin syssi itte laittoi mieleisensä tapetin. Ja teinipojan huoneeseen sit kolme seinää limevihreällä. Poika itte valitsi värin ja tahtoi samaa kuin mitä on matossakin. Siit tuli ihan jees ja poika itte tykkää.Todellakin se on pääasia. En minä rupea muille sisustamaan vaan vain meille. Teinipojan huonekkin in hänen omien toiveiden mukainen. Kaikkea sälää on ja paljon mutta hän viihtyy siellä kavereiden kanssa oikein hyvin.
TivoliAudio radio. Laatua. * nostaa hattua*Jääkaapin päällys. Miehen hienovarainen viesti sille, että voisin vähän relata.