• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Pistäkää paremmaks!! *kenellä on sekopäisin anoppi*

  • Viestiketjun aloittaja voihan miniä
  • Ensimmäinen viesti
voihan miniä
Siis voi yhden kerran.
Seko hösöttäjä se on aina ollut, mutta tämä:

"Juuuu, pistin teille postiin 8 pakettia -maksoi muuten 90euroa lähettää!!!- niissä on pääasiassa aikuisten vaatteita, joita olen saanut yhdeltä tutulta, jolla on kenkiäkin niiiiiiin paljon, ettei perälle nää ja sellanen rikas, ei ne vaatteet ole varmaan teidän kokosia, mut saat varata pöydän kirpparilta ja mennä myymään!!! Niistä saat ainakin 300euroa -tai no 100euroa kuitenkin!
Ja kun ne tulee, niin avaa ensin se pienin paketti jonka päällä lukee *********, siinä on yks paita *****lle ja lapsille karkkia ja sit vasta avaat ne muut!! JA kun avaat, niin katot vaan pikaisesti, voitko ottaa jotain itelle ja pistät äkkiä takaisin ja laatikon kiinni ja vähän teippiä siihen päälle!!!"

:eek: :eek: :eek: :eek: :headwall: :headwall:

Juuu...ja sinne kirpparille ennnnnnnnnnnn aio tästä enää revetä, olen muutenkin ihan sippi ja sata rautaa tulessa...siis huohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
*meeeeelkeen hän kysyi meidän mielipidettä asiaan*

*pyörittelee päätään*
 
jee
Alkuperäinen kirjoittaja voihan miniä:
Siis voi yhden kerran.
Seko hösöttäjä se on aina ollut, mutta tämä:

"Juuuu, pistin teille postiin 8 pakettia -maksoi muuten 90euroa lähettää!!!- niissä on pääasiassa aikuisten vaatteita, joita olen saanut yhdeltä tutulta, jolla on kenkiäkin niiiiiiin paljon, ettei perälle nää ja sellanen rikas, ei ne vaatteet ole varmaan teidän kokosia, mut saat varata pöydän kirpparilta ja mennä myymään!!! Niistä saat ainakin 300euroa -tai no 100euroa kuitenkin!
Ja kun ne tulee, niin avaa ensin se pienin paketti jonka päällä lukee *********, siinä on yks paita *****lle ja lapsille karkkia ja sit vasta avaat ne muut!! JA kun avaat, niin katot vaan pikaisesti, voitko ottaa jotain itelle ja pistät äkkiä takaisin ja laatikon kiinni ja vähän teippiä siihen päälle!!!"

:eek: :eek: :eek: :eek: :headwall: :headwall:

Juuu...ja sinne kirpparille ennnnnnnnnnnn aio tästä enää revetä, olen muutenkin ihan sippi ja sata rautaa tulessa...siis huohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
*meeeeelkeen hän kysyi meidän mielipidettä asiaan*

*pyörittelee päätään*
:LOL:
Mä voin osallistua sekopäisin appiukko kisaan. Tän joudun jättään välistä.
 
Anoppi minäkin joskus
Hih hauska anoppi. Onneksi tuo teidän on tuollaista harmitonta.

Minun anoppi, johon aina ollut hyvät välit soitti eilen minulle ja sanoi, että mieheni on masentunut ja syy on minussa, koska avioliitossamme on ongelmia. (Meillä siis sujuu ehkä paremmin kuin koskaan)
Lapsetkin ovat kuulemma levottomia ja tämä ei voi olla merkki muusta kuin siitä että minä olen jotenkin hermostunut tms. (lapset siis viime kylä reissulla oli levottomia ja minä niitä tuskastuneena komensin. Levottomiahan nuo olivat ,koska toisella oli kohta muskari ja pelkäsi myöhästyvänsä ja toinen ruinasi kokoajan isän tykö puimaan)
 
mun anoppi
mun anoppi taas on pihi. "hyvänen aika,ettekai te nyt tytölle osta yhtäkää vaatetta,kyllä se voi poikien vaatteissa kulkea!Piti sinun mieheski tyttöjen vaatteita kaksvuotiaaksi!" "ei vauva tartte ku kahdet potkarit ja kaks bodya,niillä pärjää,on ennenkin pärjätty." "keität vaan pojalle ite maidon,laitat puolet maitoa ja puolet vettä ja keität sen.sellaista maitoa sitä 60-luvullaki annettii MAITOALLERGISELLE lapselle.TYhmiähän te ootte jos ostatte apteekista niin kallista korviketta!" "tämähän on niiin nätti puku (20vuotta vanha ja todella ruma vaate...)." "ei lastenvaatteisiin kannata satsata yhtään enempää kuin on pakko!" "mitä hyötyä on ostaa lapsille kalliita kenkiä kun ne mahtuu vain niin hetken aikaa, kyllä ne voi niillä halpahallin 5 euron kengillä tai kirpparilta ostetuilla linttaan astutuilla kengillä kävellä!" Ja sitä rataa.hohhoijaa
 
juu
mun anoppi onkin pubi-ruusu ja narkkari, 20v työttömänä ja "vapaa aikansa" viettää pelaillen gameboylla pokemon-pelejä. omistaa muuten yli 20-pelikonsolia... eläny valtionrahoilla koko ikänsä ja tulee elään, tienaa niillä paremmin kun monet duunissa.

Välillä tuntuu et elää jossain omassa "my litle pony/ winksi maailmassa jonkun pilvenpäällä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mun anoppi:
"keität vaan pojalle ite maidon,laitat puolet maitoa ja puolet vettä ja keität sen.sellaista maitoa sitä 60-luvullaki annettii MAITOALLERGISELLE lapselle.TYhmiähän te ootte jos ostatte apteekista niin kallista korviketta!"
Joo, ei olis meidän maitoallergikko kauaa hengittänyt tuollaisen ohjeistuksen jälkeen. Anafylaktinen reaktio välittömästi.
 
Ex-anopilla ja mulla tuli riitaa aborttiaiheesta ja siinä lensi sitten aikamoiset tekstarit puolin ja toisin. Mitä teki ko. nainen? Meni poliisilaitokselle aikomuksena tehdä rikosilmoitus musta. :D Poliisi soitti mulle ja ihmetteli kyllä itekin, mitä se nainen siellä oikein tekee. ;) Oli kirjoittanu paperille kaiken mitä tekstasin. Ei sitten kuitenkaan tehnyt ilmoitusta ilmeisestikään, kai poliisi sai puhuttua järkeä päähän sille. Siis kunnianloukkaus kai olisi ollut ilmoituksen syynä.
 

Yhteistyössä