Pistääkö teitä koskaan rinnasta

Olen perusterve nuori ihminen ja luulen että on ihan normaalia, että joskus rinnasta tai muualtakin sisuskaluista pistää tai tuntuu kipua. Kuitenkin aina kun sydämen kohdalla tai päässä tuntuu kipua, tulee mieleen kaikenlaista infarktista halvaukseen.

Onko muilla vastaavia tuntemuksia?
 
*
Mulla repii välillä sydämen kohdalta niin että on pakko esim. hengittää pinnallisesti kun hengittäminen kunnolla sattuu. En tiedä mit on, on ollut lapsesta asti tuollasta aina välillä eikä ole koskaan rutiinitarkastuksissakaan todettu esim. sivuääniä tms.
 
e
Mulla tota pistämistä rinnassa ja joskus ekg-käyrä näyttänyt et ihan normaali ei ole, jatkotutkimuksiin voisin sen perusteella jo mennä. Mut ei oo koskaan tullu mentyä. Tiiä sitten onko tolla pistämisellä mitään tekemistä ton sydänkäyrän kanssa..

t. 23v terve nuori nainen, joo joskus mietityttää mistähän johtuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mulla repii välillä sydämen kohdalta niin että on pakko esim. hengittää pinnallisesti kun hengittäminen kunnolla sattuu. En tiedä mit on, on ollut lapsesta asti tuollasta aina välillä eikä ole koskaan rutiinitarkastuksissakaan todettu esim. sivuääniä tms.
Sama juttu, on kuulema joku kylkilihas kun kramppaa. Eli ei vaarallista
 
Mulla on tuntunut sellasta pistävää kipua joskus, jos on yläkroppa jumissa. Joskus kävin lääkärilläkin valittamassa, kun ekoja kertoja tunsin ja ihan on lihasperästä siis. Voi tuntua sydämen puolella tai sit toisella. Hierojalla oon käynyt jos oikein jumissa paikat ja jos ranka lukossa niin kannattaa käydä manipulaatiossa. Mulla ainakin alko henkikin kulkee paremmin, kun kerran kävin, monet lukot aukes rangasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mulla repii välillä sydämen kohdalta niin että on pakko esim. hengittää pinnallisesti kun hengittäminen kunnolla sattuu. En tiedä mit on, on ollut lapsesta asti tuollasta aina välillä eikä ole koskaan rutiinitarkastuksissakaan todettu esim. sivuääniä tms.
Tämmöstä samanlaista mullakin, ei kuulemma vaarallista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mulla repii välillä sydämen kohdalta niin että on pakko esim. hengittää pinnallisesti kun hengittäminen kunnolla sattuu. En tiedä mit on, on ollut lapsesta asti tuollasta aina välillä eikä ole koskaan rutiinitarkastuksissakaan todettu esim. sivuääniä tms.
Kerran vuosia sitten heräsin kans yöllä kun piti hengittää hetki erittäin pinnallisesti että sai happea. Pelottavaa!
 

Yhteistyössä