Pissin sitten housuuni yöllä nukkuessa kun näin unta vessasta:O

  • Viestiketjun aloittaja harmaanapa
  • Ensimmäinen viesti
kumpparit
Monta kertaa olen pissinyt unessa sänkyyni kiihottuneessa tilassa ja siitä on tullut tapa.Eikä auta muu kuin peukuttaa ja jatkaa unia.Sänky vähän kärsinyt,mut haittaa kun on kivaa.Nolottaa joskus vieraisilla,mut en voi sille mitään.
 
Mulle kävi noin kerran joskus teininä, enkä kehdannu edes äidille kertoa. Salaa pesin oman patjani ja lakanat sun muut. Ja useampi kuukausi meni huonosti nukkuen, ku pelkäsin että näen taas sitä samaa unta. Se oli niin todentuntuinen, unessa heräsin keskellä yötä vessahätään, kävelin pöntölle, istahdin ja loppu onkin historiaa.
 
läheltä pitänyt
Pari kertaa on unessa ollut kova pissahätä ja nähnyt unta vessaan menosta, just viimesellä sekunnilla herännyt ja sänky säästynyt.

KYSYMYS miten te keille vahinko on sitten päässyt käymään, niin olette patjat pessy? Paksumpi vaahtomuovi tai joustin/runkopatja tms, eihän sitä pysty pesemään, tai kai sen pystyy mutta on sitten kokonaan läpimärkä ja kuivuminenhan kestää varmaan viikkoja? Vai annatteko olla, jolloin saa nukkua monta yötä märässä sängyssä ja alkaa haista? Toivon ettei kukaan koskaan pissaa mun sänkyyn, arvostan nimittäin sen verran puhdasta sänkyä.

Nimimerkillä, koira oksentanut kolmesenttiselle petarille ja senkin peseminen ja kuivaaminen oli todella vaikeaa ja kesti kauan. (kiinteämpää tavaraa ja vähemmän niin ei mennyt läpi, aikusen pissat menis takuulla)
 
"vieras"
Mä olin kylässä siskoni luona, kun mulle kävi ap:n lailla. Näin siis unta, että olin pytyllä, ja pissasin siihen patjalle. Noloa. Joskus unet on vain niin todentuntuisia. Silloin en siis ollut juonut mitään alkoholipitoista.

Ja ikävä kyllä olin jonkun aikaa miehen kanssa, joka pissasi vuoteeseen useinkin.Liittyi hänen alkoholin käyttöönsä. Se oli rasittavaa!!!! Joka aamu salaa kokeilla, että onko taas kustu alle. Kylässäkin (siis jollain mökkireissulla kylässä) käydessä laitoin varan vuoksi pissasuojan lakanoiden alle. Ja jännityksellä aamulla koettaa, että onko lakanat kuivana.
Onneksi ne oli, että ei tarvinnut jännätä, että pitikö pissasuojat.....

Pieniä ongelmia, mutta kuitenkin aika isoja.

Ja muista kuin alkoholin käytöstä johtuvia pissajuttuja en pidä minään. Ne voi käydä selvittämässä lääkärillä.
 
"vieras"
Mäkin olen usein kyllä nähnyt unta pissaamisesta ja on ihan oikeastikin ollut hätä herätessä, mutta tähän mennessä ei ole unessa pissaaminen saanut mua pissaamaan alleni... Ehkä pitäisi lisätä onneksi!
 
IhanaValo
Ex-avokas näki unta vessassakäymisestä ja heräsi juuri kun oli aikeissa pissiä sänkyyn. Hän nousi sängystä, raahusti vessaan, istuutui pöntölle ja untaan miettien alkoi pissata... ja heräsi oikeasti märästä sängystä. Petollinen tuplauni!
Tätä mie pelkään!
Useamman kerran oon nähnyt unta että oon pissallla, oon kuitenkin herännyt ja menny vessaan. Siellä sitten nipistän itteeni, että oon varmasti hereillä ennen ku alan pissaamaan :ashamed:
 
"vieras"
Mulla on myös yöllä lirahtanut just noin, että näin unta siitä, että heräsin ja menin pöntölle. Loppuraskautta vietän ja vessassa pitää juosta monta kertaa yössä, välillä väsyttää niin, ettei vaan jaksa herätä.

Tuon yhden kerran sentään vasta on lirahtanut, eikä sekään kuin vähän housuja kastellut.
 

Yhteistyössä