Pissin sitten housuuni yöllä nukkuessa kun näin unta vessasta:O

  • Viestiketjun aloittaja harmaanapa
  • Ensimmäinen viesti
harmaanapa
Olisko kohtalotovereita?
Muistan elävästi(unestani) kuinka olin eräässä vessassa(mökkimme vessa) ja aloin istuutumaan siihen pöntölle. Sitten yhtäkkiä säpsähdin ja hokasin pissineeni housuuni. Tässä on sitten alettava pelätä näitä vessaunia:eek:
Ja en ollut juonut ed. iltana alkoholia, mutta univelkaa oli valvotuista öistä.
Niin ja ikä lähentelee 35v.
 
  • Tykkää
Reactions: Adolfina Mielivalta
plm
Kyllä, mulle kävi samoin ja muistan päivänkin, perjantai 13.11... Vaikka en olekaan taikauskoinen...
Mullakin ikää kohta 35 ja kyllä hävetti. Enkä ollut minäkään ryypännyt tai mitään sellaista.
 
juu
samallatavalla käynyt, joskus vuosia sitten, en ollut juonut edes, näin vain unta et istuin vessassa
siinä taitaa olla niin väsynyt ettei herää siihen hätään ja unissan sitten näkee että menee vessaan ja onkin edelleen sängyssä
 
vieras
Minulle kävi noin 7 vuotiaana ja sen jälkeen jotenkin havahdun aina kesken tuollaista unta ja suunnistan vessaan. Muistan yhä tuon tunteen ja siitä on jäänyt alitajuntaan jonkinlainen pelko.
 
vieras
Mun unissa vessaan on aina jonoa, se on rikki tai niin likainen, ettei sitä voi käyttää. Ja jos voikin, niin hätä ei silti helpota. Eli herään aina kovaan hätään ja säästyn patjapyykiltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun unissa vessaan on aina jonoa, se on rikki tai niin likainen, ettei sitä voi käyttää. Ja jos voikin, niin hätä ei silti helpota. Eli herään aina kovaan hätään ja säästyn patjapyykiltä.

Mulla ihan sama. Ikinä en sinne vessaan unissa pääse eikä hätä helpotu kuin heräämällä
;)
 
Yöhätä
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun unissa vessaan on aina jonoa, se on rikki tai niin likainen, ettei sitä voi käyttää. Ja jos voikin, niin hätä ei silti helpota. Eli herään aina kovaan hätään ja säästyn patjapyykiltä.

Mulla ihan sama. Ikinä en sinne vessaan unissa pääse eikä hätä helpotu kuin heräämällä
;)
Mä pääsen kyllä istumaankin siihen reunoja myöten lainehtivalle pytylle YÖK :), mutta ONNEKSI hätä ei kuitenkaan helpota, ts. en pissi alleni ;).

Monesti vessat myös jotenkin julkisilla paikoilla, kuten jollain korokkeella messuhallissa :D. Tai tositosi ahtaita, niin ettei sisään meinaa mahtua ja AINA lattiat ihan paskaiset ja mulla paljaat jalat, YÖÖÖÖÖÖK*1 000 :D.
 
hei
Kaks kertaa on käynyt noin, mutta olin silloin jotain kymmenen vanha. Elävästi muistan kuitenkin vieläkin sen, kun istuin siinä pöntöllä ja tunsinkin sen pöntön peppuni alla. :D Vaan kovasti kastui patja.
 
pk
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Mun tekis mieli kokeilla joskus sitä että laittaa nukkuvan ihmisen käden vesiämpäriin, jolloin se pissii housuunsa ellei satu heräämään. Kokeilisin miehelle, mutta joutuisin pesemään petivaatteet :D
:LOL: oikeesti? En oo kuullutkaan.
 
visitor
mulle on kerran käynyt kanssa, olin silloin 22v. En kännissä enkä mitään muutakaan.
Unta näin vessaan menosta ja yksi tippa lirahti ennen kuin heräsin. Onneksi ei kastunu patjat, vain pikkarit ihan vähän. Todella noloa! Muistanpahan aina käydä wc:ssä ennen nukkumaan menoa :)
 
Ex-avokas näki unta vessassakäymisestä ja heräsi juuri kun oli aikeissa pissiä sänkyyn. Hän nousi sängystä, raahusti vessaan, istuutui pöntölle ja untaan miettien alkoi pissata... ja heräsi oikeasti märästä sängystä. Petollinen tuplauni!
 

Yhteistyössä