"pissihätä, äiti mulla on pissihätä"

Joo okei, neidillä on pissihätä.. Mutta miksi ihmeessä hän tarvii minulta vahvistuksen mennäkseen vessaan???? :eek:
Vaippoja ilman ja vessassa käynnyt jo reilusti yli vuoden! Joka päivä ja monta kymmentä kertaa.

Meillä se on toisinpäin: "Ville sulla on kova pissahätä, mene vessaan."
"Villeeeeeee, mene vessaan". Toinen on pää punasena mut ei vaan mee vessaan. En sit tiedä kumpi toimintatapa on parempi =) .

No ei tuo poika ilmota, paitti jos kysyn minne herra on matkalla kesken syönnin! :)
Mutta pojalla oli äsken kauhia hätä ku pippeliin hiukan sattu ja jotain valkosta tuli... Kyllä äiskän pokkaa koeteltiin ku koittaa selittää et se on aivan normaalia ja ei hätää.. :whistle:

harmaana
muistan kun itse olin lapsi (en enää edes kovin pieni) ja aina kun menin vessaan, ilmoitin joko äidille tai isälle että "minä menen nyt vessaan.." Kunnes sitten eränän päivänä isä sanoi, että voit mennä ihan rauhassa aina vessaan kun siltä tuntuu, ei siitä tarvitse erikseen ilmoittaa.. En edes kehtaa alkaa miettimään kuin vanha olin tuolloin ;).. Kai mä pelkäsin, et jään vessaan jumiin, kuten meillä kerran eräs vieras jäi lukkojen taakse vessaan kun lukko meni rikki hänen laittaessaan ovea lukkoon..

Yhteistyössä