pissan haju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja abkuuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja abkuuri

Vieras
Onko kukaan muu huomannut että antibiottikuurin aikana vauvan pissan haju on muuttunut? En voisi sanoa että pahalle, mutta voimakkaasti jollekin. Meillä poika sai abkuurin korvatulehdukseen ja sen jälkeen on myös pissa alkanut haisemaan.
Kyllähän esim. b-vitamiini myös aikuisella ""puskee"" pissan hajun läpi, että josko abkuuri sitten vauvalla.
Olen myös huomannut että pissaa ei tule yhtä paljon kuin ennen vaikka juo samalla lailla eikä ole kuumetta. Oliskohan syytä huoleen?

Moi! Meillä vauva sai laitoksella antibiottikuurin ja pissa oli tosi keltasta jopa hieman oranssihtavaa ja haisi erittäin voimakkaalle. Poitsu pissi kätilön päälle yks päivä ja siihen kätilö tokas että pakko mennä vaihtaan takki kun sä oot semmonen antibioottivaavi ;). Paita jäi ihan keltaseks :)

Ei syytä huoleen, ihan normaalia on. Loppuu kyllä sitten aikanaan.

Meillä myös poika kuurilla korvatulehduksen takia ja olen ihmetellyt pissan vähyyttä voiko se tosiaankin olla antibiootista johtuvaa? Haju kyllä ei ole muuttunut.

Löysin tossa myös yhden ketjun jossa oli juttua tosta pissan vähyydestä. Siinä joku kirjoitti että pissan vähyys ja korvatulehdus voi olla yhteydessä toisiinsa. Joku lääkärikin oli kai niin sanonut. Että korvatulehduksen aikana pissaaminen voi olla vähäisempää.

Jospa se on hyvinkin tulehduksesta johtuvaa. Olen jo miettinyt maidon riittävyyttä kun poika on vielä rintamaidolla eikä oikein tiedä paljonko juo. Jospa tilanne muuttuu tulehduksen parannuttua. Kiitos teille tämä antoi minun imetykseen vielä uskoa.

Yhteistyössä