Pissaleikit??

Terkari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 19:28 Puhdasta kirjoitti:
En ole kokeillut, mutta voisin.

Tiedoksi niille, jotka ihmettelevät pissajuttujen hygieniapuolta: kusi on steriiliä. Sillä voi vaikka desinfioida haavan. Ja tämä on tosi. Uskokaa mua tai etsikää luotettavampi lähde.
Virtsa on steriiiä niin pitkään kun se on rakossa! Ja jo se otetaan rakosta pois esim. katetrilla niin se on steriiliä ei enää silloi kun se pissaa pois, koska kenenkään virtsaputken suu ei OLE steriili :) Jokainen joka saa tyydytyksen pissahommista OK kaikilla omat vibat
 
Onko kukaan koittanut? Miten näitä käytännössä harrastetaan,miten te ootte tehneet?? Eikö se ole sottaista hommaa? Mies on joskus phunut näistä,kokeiltu ei olla koskaan,ku ei oikein tiä miten.. :/
Mä ainakin välillä pidätän tahallaan pissaa ja käyn vessassa vasta kun on ihan pakko... mutta yksin siis harrastelen :p suosittelen pissaleikkejä kaikille :D :3
 
Pissa fetissi eri muotoineen on yks yleisin fetissi aihe.
Ei sotketa tähän toikkiin kakka juttuja, kun aloittaja ei kakasta kysellyt.
Monia kiihottaa pissaleikit noin fantasia tasolla ja monilla fetissi on piilossa, eikä se ole tullut mieleen, kun ei ole kuullutkaan moisesta.
Itselläkin pissafeetissi löytyi vahingossa, kun näin klipin, missä tyttö pissasi bussipysäkillä housuun tahalleen. Kiihotuin näkemästäni ja se tuntui erittäin tuhmalta. Siitä lähti fetissi kasvamaan ja löytyi eri muotoja lisää.
On siis pissan pidättely, jossa koitetaan pidätellä pissahätää mahdollisimman pitkään, kunnes tulee väkisin, yleensä housuun.
Tätä harrastetaan sekä sisällä, että ulkona.
Julkisilla paikoilla pissaaminen, tätäkin ulkona ja sisällä. Suosittuja on ostarit ja markettien kassajonot, sekä puistot ja lenkkipolut.
Pissat itsensä päälle esim. sängyssä, tai suihkussa.
Pissat vaippaan julkisislla paikoilla ja myös kotona.
KUmppanin kanssa yleensä toistensa päälle ja yhdynnässä pissat pimpsaan sisälle. Tätä on kaikki naiset kehuneet, jotka on koittaneet.

Tässä muutama esimerkki, mutta mielikuvitus rajana, mitä vaan voi keksiä.
 
vierailija
Nämäkin lienee niitä hommia missä mitä vähemmän kokemusta sitä enemmän tiedetään. Kyllä ollaan muijan kanssa kokeiltu, mutta fantasia jollain tapaa purkautuu jos toteutuu. Fantasioitahan kuuluu visioida mielessään ja eri asia kuin haaveiden toteenpano. Ihan jännää yhä silti tuokin läträäminen!
 
vierailija
Mieheni tykkää siitä että pissaan hänen päällensä. Suihku on luontevin paikka näille leikeille. Emme mekään niitä jatkuvasti harrasta, joskus vain. Mies ottaa myös suuhun pissaa, muttei niele. Kyllä se jotenkin kiihottaa meitä molempia. Luulenkin että pissaleikit ovat aika yleisiä, vaan kukaan ei kehtaa tunnustaa sitä.
Meillä sama. Jos kusen seisovalle kalulle niin mieheltä lentää ihan sen vaikutuksesta!
 
vierailija
Meillä nykyisen seksikumppanin (nainen) kanssa pissaleikkejä kanssa kokeiltu ja tuntuu, että molemmat kihottuu siitä kun toinen pissaa päälle.
Ihan alku taipaleella ollaan kokeilujen kanssa, mutta ajatuksissa kesällä nurmikolla leikkiä niin ei tartte miettiä, että tuleeko siivottavaa.
Ajatuksena kokeilla suuhun ja pillulle/kyrvälle pissaamista.

Jokainen toteuttakoon omia mieltymyksiään rohkeesti.
 
vierailija
Itse kokeilin ruokapöydässä. Nainen ei tykännyt. Minä suosittelen lämpimästi myös siivouskaapissa, Mopilla on kiva leikkiä. Kylpyhuoneessakin tuli kokeiltua oli vähän leim. Mutta me tehtiin se niin että minä pissasin hänen jalkoihin ja hän tarrautui minuun kuin apina banaaniin ja veti minut hänen päälleen🤤😏. Sen jälkeinen tarina on historiaa. Toki ehkäisyllä.
 
vierailija
Nainen jota oon tapaillut yllätti tässä suhteessa. Oltiin meillä saunassa, lopeteltiin jo ja oltiin pesulla. Mainen mietti ääneen "Ai mutta pitää vissiin kusta ennen pimpin pesua, haittaaks jos lasken tohon viemäriin?" Sopertelin jotain "no mut parashan on hyvin pesty ja kerran kustu". "Ai sä haluut pissapillua!" nainen nauroi. Rohkaistuin ja sanoin "älä tuhlaa viemäriin sitä pissaa" ja muna oli jo vahvasti pystyssä. "no mee tohon sitte" nainen osoitti suihkun lattiaa. Siinä maatessani sain varmaan minuutin mittaisen kusisuihkun. Nainen kyykkäsi päälleni asettelemaan kullia pilluun ja minä laukesin heti kun terska koski pillunhuulia.
 
vierailija
Onhan tullut harastettua
ja nainen (ihana 60v) oli tosi avoin seksille
ja kerran se otti suihin kylppärissä ja sanoin mua pissittää
se sano anna tulla vaan
ja laskin sen suuhun pissiä kun se vaan otti kalua suuhun
sitä valu sen rinnoille
lopulta laukesin sen suuhun

on yksi kiihottavimmista tai kiihottavin kokemus mitä on saanut seksin aikana kokea
 
vierailija
aloitimme pissa touhut suihkussa toistemme päälle laskemalla ,joka tuntui tosi kiihottavalta, nykyisin pissaamme suihkutiloissa alushousut jalassa ja toisen käsi toisen jalkovälissä . tuntuu taivaalliselta molemmista kun lämmin pissa valuu kädelle ja kastelee koko alakerran. sen jälkeen pesemme hyvin kastuneet paikat
 

Yhteistyössä