Pissahätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pissahätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pissahätä

Vieras
tää alkaa olemaan jo ärsyttävää.
Mulla on ihan jatkuva pissahätä. Yritin mennä päiväunille, mutta tunnin sisällä jouduin käymään 4kertaa pissalla. Pissaa tulee ihan kunnolla.
Olen juonut tänään vain yhden kupin kahvia. ja siitäkin on jo 4 tuntia aikaa.
Tätä on jatkunut nyt viikonajan. Ravaan vessassa jatkuvasti. Alkaa jo pikkasen risomaan.
Ei ole kirvelyä. ja tosiaan pissaa tulee ihan kunnolla.
mikä ihme voi olla?

Pitää vaan sit mennä heti lekuriin. Mulla on joskus ollu sellanen tulehdus, että kirvelee ja pissaa tulee puol teelusikkallista. Mutta nyt tulee ihan normaali määrä.
Pääseeköhän päivytykseen? on nimittäin aika inhottavaa, kun ei voi nukkua =(

kerran kun olin yksin kotona ajattelin lähteä kävelylle no sitten menin kaverille sitten minulle tuli pissa hätä en kehdannut kertoa kaverilleni no sitten kun olin jo matkalla kotiin kun en pystynyt pidättelemään en pystynyt kävelemään joten minulta tuli pissa housuun.

Mulla on tosi usein tollasta. Nyt raskausaikana korostunut. Mitään pissatulehdusta ei ole koskaan ollut. Tosiaan päiväunille meno on hankalaa kun ei kerkeä nukahtaakaan kun tulee vessahätä. Joskus saa tunnin aikana käydä viidestikin. Jostain luin että ihminen käy normaalisti pissalla 4-8 kertaa vuorokaudessa. Mun kohdalla ton luvun saa joskus kertoa kymmenesti.

Yhteistyössä