Pissa punaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hui

Vieras
Miulla on jo toisena päivänä pissa punaista. Menkat oli 1½-viikkoa sitten eli senkään syyn ei pitäisi värjätä pissaa. Eilen kyl söin punajuurikuutioita noin kahden ruokalusikallisen verran maksimissaan. Voiko noin pieni määrä punajuurta värjätä pissan?

Ei ole mitään oireita että olisi pissatulehduskaan.

Pitääkö varata jo lääkäriin aikaa?

Siis mä meinasin tehdä samasta aiheesta alotuksen just hetki sitte.. Oon raskaana ja pissa ollu parina aamuna punaista, ihan paniikissa jo meinannu olla. No nyt mulla sitte leikkas, mä oon vetäny raskaushimoon punajuurisalaattia, vajaa puoli pakettia päivässä.. Eli kaipa sitä punajuurta vois sitte syyttää, näyttää olevan liikkeellä, toivottavasti ainakin. Kiitos sulle :)

Mä myös mietin voisko johtua rautatableteista, syötkö sä semmosia? Mullakaan ei siis mitään muita oireita ole havaittavissa..

oon kuullu, et punajuuri voi värjätä pissaa, mut pitäskös varmuudeks teijän soitella esim. terveyskeskukseen päivystävälle, et mitä mieltä ovat siellä tosta asiasta.

Tuossa yks päivä oli nimittäin pojalla tullut pikkuisen punaista pissaa housuihin,Oikee pissa pöntössä ei kuitenkaan ollut punaista.Nytpä hoksaan,että punajuuri-salaattiahan tuo poikakin on syönyt! Kiitos teille,kun toitte asian esiin,en olisi itse hoksannut yhdistää!