Kirjoita mietteet listaan ja kysy ne sitte kaikki siellä kerralla. Nythän siitä lakusta on kai vähän kahtalaista näkemystä liikkeellä, eli suosittelevat ettei ainakaan paljon syödä, mutta kai se glykyrritsiini voi olla harmillista sitte tän verenpaineennostotaipumuksen lisäksi ja ohi. Eli lopettaisin kyllä sen syömisen tyystin, jos vaikka on paineet nousseet. Kun sehän taas liittyy siihen raskausmyrkytykseen, jos nyt sitte semmoista sattuu oleen.
Poden kans mahasärkyjä, siks oon kirjotellu tänne hulluna, kun on käsketty olla nätisti ja hissukseen. Ensin vasen laita, sitte koko alamaha, nyt taas millon mistäkin mutta onneksi helpottamassa, tuntui kävellessäkin...
Ja lakupusseja olin just ostanu ison pinon jostain halvennuksesta kun sitten teinkin testin heinäkuussa, ja nyt ne odottelee tuolla eteisen hyllyssä syöjäänsä. Jätin ne vielä näkyviin, että on jotain lohtua sitten ku keskenmeno tulee (pidin asiaa itestään selvyytenä). Että saapahan sitte ainakin ahmia lakua senkin edestä...
Muista nyt sitte tosiaan mainita ne kaikki asiat siellä, mä en ikinä muista niin tarttis kirjottaa ylös, ja sit harmittaa vaan kun muistaa jälkikäteen. Muistelen kyllä tosta vitamiinien hajusta, eiköhän se ole joku b kun haisee pississä, että eikös se aika pian tosiaan pitäis loppua sit kun ei enää niitä syö.