Pirun koira!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Äsken se tuli tuohon rapsuteltavaksi ja sitte annoin sille luvan nousta mua vasten seisomaan, että sain paremmin rapsutettua. No tuo neitokainen alkoi pissata mun päälle, eikä lopettanu millään. Ihana sitte kulkea sukka ja housut kusessa tuonne vessaan ja ruveta siivoamaan. Kuinka koira edes pystyy pissaamaan noin |O Eipä tuo onneksi enää usein sisään pissaa, yleensä vaan mielenosoituksena ku siivotaan, vihaa imuria ja moppia :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Into- ja mielihyväpissaa :D Mut takuulla ärsyttää... Yhdellä tutulla on koira, joka heittäytyy aina eteen rapsutettavaks. Sit kun alat raaputtaa, on toinen niin ekstaasissa, että pissaa ilmaan kaarella :laugh:

No onneksi tuo ei ihan noin kova pissailija oo. Kyllä mua niin suututti ja toinen oli vaan harvinaisen tyytyväisen näköinen |O

Ei edes voi olla totta!!! Ihmettelin, ku tuo toinen koira itkeskeli tuola vesikupilla ja kaukaa näin että sielä "juotavaa" oli. No menin kumminki lähemmäs kattomaan, niin tuo nuorempi neiti on ajatellu lirauttaa vesikuppiin |O No eipä ainakaan lattioita tarvinu kauheesti pestä :kieh: Kuinka se ny yhen illan aikana noin pissailee, vaikka ei yleensä vahinkoja tapahdu :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
:o Minkä ikäinen koira? Mä en ole koskaan kuullut että terve koira tekis tarpeitaan ruokapaikalle..

Niin mietin esim. virtsatien tulehdusta.

9kk. Tuo on kyllä välillä aivan hämärä. Virtsatietulehdus sillä on ollukin, ja pissaaminen oli sillon aivan mieletöntä ja juominen. Nyt vaan nämä pari kertaa pissaillu, katotaan ny jos jatkuu, niin sitte miettiä lääkärissä käyntiä.

*muoks*
Ja ruokapaikaa oli tuon vanhemman neidin, eli ei omalle paikalleen pissannu.

Yhteistyössä