Pirttihirmu nainen mutta miehen pitäisi dominoida sängyssä?

Vaimoni on suhteen määräävä osapuoli ja olen sen kanssa periaatteessa sinut. Kun määräily menee yli sietokykyni, suutun ja korotan ääntäni, koska mikään muukaan ei toimi. Jos yritän saada asiani esitettyä normaalilla äänenpainolla, minua ei kuulla.
Vaimo kuitenkin ehdottomasti haluaa että sängyssä minä määrään. (Käytän tarkoituksella sanaa sänky, koska juuri missään muualla hän ei seksiä suostu harrastamaan.) Täyttä kontrollia hän ei kuitenkaan minulle anna, eikä myöskään suostu keskustelemaan seksistä kuin hyvin harvoin.

Taustatietoina sen verran että olemme olleet yhdessä noin kymmenen vuotta ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Vaimo on hoitovapaalla ja minä töissä.

Vaimoni ei ole saanut seurassani koskaan orgasmia. En ole täysin varma onko hän ikinä saanut missään tilanteessa orgasmia, vaikka hän niin väittää. Minua häiritsee aivan suunnattomasti että en voi antaa hänelle orgasmia, mutta hän ei tunnu sitä tajuavan. Olen yrittänyt kysyä häneltä mitä voisin tehdä toisin, mutta konkreettista vastausta en saa. Olen yrittänyt suulla ja käsillä, eri asentoja ja vibroja. Suuseksiäkin hän haluaa vain hetken verran kunnes pakottaa lopettamaan. Paikat kuulemma turtuvat. Toisaalta hellempikään nuoleminen ei tunnu miltään. Hän ei myöskään suostu koskettelemaan itseään yhdynnän aikana. Kysyy että mihin minua sitten tarvitaan jos hän masturboi itselleen orgasmin panemisen aikana. Olen yrittänyt vinkata että lihasten treenaminen, varsinkin synnytysten jälkeen, saattaisi lisätä nautintoa meille molemmille. Lihasten treenaaminen on kuulemma epämiellyttävää eikä sitä muista eikä jaksa.

Minusa tuntuu että hän käyttää valtaansa ainakin alitajuisesti kieltämällä minulta sen nautinnon jonka saisin hänen orgasmistaan.

Seksiä on nykyisin vaihtelevasti. Joskus kuluu kaksikin kuukautta ilman seksiä ja joskus ovulaation aikaan hän saattaa haluta kolme iltaa peräkkäin. Itse haluaisin paljon useammin.

Viime kerta, kuukausi sitten: Alkulämmittelyn aikana hän makasi selällään ja minä puristin hänen rintansa yhteen ja panin häntä hetken rintojen väliin. Silmät alkoivat pyöriä päässä, eivätkä todellakaan positiivisessa mielessä. Normaalin yhdynnän jälkeen, laukeamisen hetkellä siirryin tissien ääreen runkkaamaan ja taas näin happaman naaman joka huokasi "ja minä kun juuri kävin suihkussa...". Mainittakoon että rintojen väliin paneminen ja muualle kuin kortsuun laukeaminen ovat harvinaisia tapahtumia koska tiedän että hän ei niitä halua.

Hän siis haluaa että minä määrään mitä seksin aikana tehdään mutta hänen pitää saada kommentoida negatiivisesti kaikkea kesken aktin.

Te naiset jotka pidätte alistumisesta ja hieman rajummista otteista;
- Kuinka moni teistä on makuuhuoneen ulkopuolella se määräävämpi osapuoli?
- Olitteko suhteen alussa varovaisia vai tiesittekö "heti" haluavanne rajumpaa touhua?

Jos vaimo kerran sanoo että minun pitäisi määrätä sängyssä, niin miten pitkälle minun kannatta mennä?
Juuri nyt minun tekisi mieli sitoa hänet sänkyyn, peittää silmät jotten näe niiden pyörivän ja laittaa suukapula jotten kuule häiritseviä kommentteja. Nuolisin niin kauan kuin tekee mieli ja panisin takaapäin ja läpsisin peppua ja lopuksi laukeaisin hänen kasvoilleen.

Suukapula on varmasti liikaa, ainakin ensimmäisellä kerralla.

Mitä luulette, kannattaako ihan erikseen kysymättä toteuttaa ne asiat jotka hän tietää että minä haluan tehdä ja joita hän ei ole suoraan kieltänyt, mutta jotka aina siirtyvät tulevaisuuteen jostain ihmeen syistä? Esim. peppuseksi, kasvoille laukeaminen, kovemmat läpsäisyt, pidemmät tissipanot.
Toisaalta minua häiritsee että hän ei varmaankaan tule saamaan orgasmia noillakaan tavoilla, mutta ainakin minä nauttisin. Saisikohan tällainen suunnanmuutos hänet nauttimaan seksistä enemmän vai huononisiko suhde entisestään?
 
Noin pitkään vuodatukseen en osaa kuin lyhyesti vaan vastata. Rakastelutuokioittenne aikana unohda kyselyt ja epäilyt siitä, miten vaimosi juuri sillä hetkellä haluaisi kaiken tapahtuvan. Unohda ne sinua kiihottavat teot, kasvoille laukeamiset, rintojen vääliin paneminen ja anuksen salojen tutkimisen viehätys. Kun seuraavan kerran pääset ymmärrykseen yhteisestä rakasteluhetkestä, niin ala kehumaan vaimosi hyvännäköisyyttä ja vaikka ihastele hänen rintojaan . Suukottele niitä. Ihastele kasvon piirteitä. Ja muutenkin kehu ja imartele. Ei yliampuvasti, mutta sillä tavalla flirtaten. Kehaise pakaroita ja sylin kuumuutta.
Älä itseäsi ajattele!
 
Kiitos Hulmuhelma asiallisesta vastauksesta.
Rakastelun aikana en ole pääsääntöisesti ennenkään kysynyt mielipiteitä vaan aina joko sen jälkeen tai sitten aivan muussa tilanteessa.
Vuodatuksestani ei käynyt ilmi että minä olen koittanut suhteen ensimmäiset kahdeksan vuotta unohtaa ne minua kiihottavat teot enkä ole niitä edes maininnut kuin varovasti ehkä kerran vuodessa.
Niitä rintoja on kyllä ihasteltu monesti, muttei yliampuvasti, sekä seksin aikana että muutenkin. Niitä myöskin suukotellaan ja käsitellään muutenkin tavoilla joista hän pitää. Myös muita fyysisiä piirteitä on kehuttu. Varmaankaan ei tarpeeksi, mutta kummankaan luonteenpiirteisiin tai normaaliin käyttäytymiseen ei toisen kehuminen juuri kuulu.
 
Naiset tuntuu olevan jotenkin lukossa seksuaalisuutensa kanssa. Kun ei itse tiedetä mistä tykätään, ei osata siitä myöskään kertoa. Tietoa siitä ei myöskään tule ennen kun te kaksi olette siinä läsnä aidosti ja koko ajatuksella. Milloin se ajatus tulee? En tiedä. Lapset ja arki kuluttaa. Mutta vaivaa kannattaa nähdä asian eteen.
Vaimosi kuulostaa hyvin tyypilliseltä nykyajan mammalta. Koeta vaan jaksaa yrittää. Et varmastikkaan tee mitään väärin.
Voi kun me kaikki ymmärtäisimme sen, että seksi ei saa olla vallankäytön väline parisuhteessa, niin oltaisiin varmasti onnellisempia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mies123456

Yhteistyössä