Pirpana.

  • Viestiketjun aloittaja Kim
  • Ensimmäinen viesti
pirpana
No ei se mitään. On tätä kuuria vielä viis päivää jäljellä! No ens viikon jälkeen alkaa kesäloma niin sillon kyllä kerkee nauttia terasseista! Jos vaan on ilmoja.
 
Kim
Onhan niitä silloinkin tai eipä sillä väliä,voi siellä olla vaikka olisi viileämpää,ajatus on tärkein.Tänään on melkein täydellinen torstai sinkkuna,punsi pöydällä ja tuijotan aivot pois päältä sinkkuelämää..:)
 
Kim
Jollain tasolla jaksan vielä uskoa että jossain on mullekin joku kaikkien pettymysten ja turhien toiveiden jälkeen.Yhden yön suhteet ja pikapanot jonkun tuntemattoman kanssa kännissä eivät tunnu enää miltään.
 
pirpana
Niinhän se on. Olin kans muutama vuos sitten ollu sinkkuna viis vuotta. Ja nyt kun joku aika sitten erosin niin ei enään kiinnosta mitkään yhdenyön jutut. Ei niistä nauti samalla tavalla!
 
Kim
Onko sulla haussa vai oletko ajatellut viettää sinkkuelämää jonkun aikaa?Onhan se seksinkin puolesta mukavampi kun on joku ettei tarvi sooloilla jollei tosiaan pidä yhden yön suhteista.
 
Kim
Niinpä.Kyllä yksin vähän aikaa menee mutta...Ehkä jonain kauniina päivänä.Mitä muuten teet työksesi?Mä olen tällä hetkellä työtön omasta tahdosta,pidän hetken aikaa lomaa ja jos syksyllä menis johonkin.
 
Kim
En päässyt,olen pahoillani.Yritän maanantaina ja saat samassa nron.mistä saat kiinni jos tekee mieli soittaa.Nyt viikonloppuna en ehdi edes käymään täällä joten tulee parin päivän tauko mun ahdistelusta....
 

Yhteistyössä