Pirkkalan äidit

Heippa! Täällä myös yksi äiti etsii uusia ystäviä, tosi ystäviä joiden kanssa jakaa arjen ilot ja murheet sekä käydä joskus ehkä vähän tuulettumassa ;) Olen kylläkin täältä Tampereen puolelta, mutta eihän tuo välimatka mikään pitkä ole. Itse olen 26v ja tyttöjen lisäksi (reilu 1 ja 3v) talosta löytyy myös mies :) Myös kaikki muut ystäviä vailla olevat, laittakaa vaikka osotetta niin tutustutaan :)

heips!
olen 27-v ja esikoistani odotan viimeisilläni,laskettu aika ois 3.11...
pirkkalassa myöskin asutaan ja kotoa löytyy myös mies ja koira.
viestiä voi laittaa,niin tutustutaan paremmin!osoite ois tshk78@jippii.fi

Mikäli kiinnostusta löytyy, niin olen varsinaisen laumanalun äiti Pirkkalasta eli tyttö 4 v, poika vajaa 2 v ja la vuodenvaihde 05/06. Lisäksi on vielä koirakin ja ikää lähempänä 4- kuin 3-kymmentä.
Ryynis68@hotmail.com

Pirkkalassa on aika paljon mammoja ja lapsia. Olisiko huono idea sopia isommalle porukalle säännöllisiä tapaamisia vaikka iki-ihanaan Ransupuistoon tai kahvittelemaan keskustaan?

Nostan tätä ja kyselen, josko todellakin kiinnostusta löytyy tuohon tapaamiseen. Itse en pääse ennen kuin 19.11. jälkeen arkisin, sillä siihen asti olen töissä taas tällä erää.

Minä voin toimia mobilisaattorina, mikäli kiinnostusta löytyy. Mutta täältä palstalta käsin tämä ei välttämättä hoidu hyvin. Mikäli vain löytyisi s-postiosoitteita, niin voisi mennä kivuttomammin. Kiinnostuneet voivat laittaa minulle mailia osoitteeseen Ryynis68@hotmail.com.
Paikka ja aika voidaan sitten sopia sitä kautta ehkä yksinkertaisemmin ja laittaa vaikka tiedoksi tänne, mikäli muitakin kiinnostuneita sattuisi olemaan "kuulolla".

Sopii.
Minäkin jakaannuin tuossa vuodenvaihteessa ja ensi viikolla alamme ulkoilut pienimmänkin kanssa. Tämä tekee sellaisen rajoituksen, ettei hirveän kovin kylmällä uskalla lähteä vielä tammi-helmikuussa ulos. 16.1. alkavalla viikolla tai sen jälkeen sopisi minulle tapaaminen. Josko käytetään tuota minun mailiboxiani jälleen ja laitan sitten sovitun päivän tänne? Ryynis68@hotmail.com.

Yhteistyössä